OldeBeth Spektakel 1 juli

Razma

Well-Known Member
Een oproep vanwege de 'scooter customshow' organisatoren bij het OldeBeth Spektakel...

Voor de 10e keer een dag met Amerikanen, motoren, Japanse sportwagens, Europese oldtimers en klassiekers , Retro`s en Specials etc bij het uitgaanscentrum OldeBeth bij Arnhem / Doetinchem in Wehl.

Dit jaar een scooter customshow erbij. Entree en deelname is gratis en er is een prijs voor de mooiste scooter. Vanaf 11u00 en 10u00 voor deelnemers (met gratis lunchpakket).

Demonstraties autopulling, minibikes, vrachtwagens, karts, concour d’elegance, V8 motoren, miniatuur beurs met radiografisch bedienbare helikopters en auto`s, jukeboxen, neons en er is muziek de gehele dag.

Het bezoekersaantal vorig jaar was +/- 5000
Foto's 2006: http://www.oldebeth.nl/wm.cgi?type=content&lng=PARTY&id=55&main=8

Organisatie scooters/brommers word georganiseerd door Micheal Buiting en Jermain Lurvink.

Inschrijving :
Email zenden naar Jermain Lurvink
scootersoldebethspektakel@gmail.com

met naam, adres, telefoonnummer, geboorte datum, foto's van de scooter en setup. Zonder foto's geen inschrijving mogelijk. Er wordt eerst gekeken of de scooter de moeite waard is, zoja, krijg je een inschrijfformulier toegezonden.

Olde Beth BV
Nieuwestraat 10
7031 EW Wehl
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat ik hier wel naartoe ga:D

[edit]Heb me aangemeld..
nu maar hopen dat me scooter de moeite waard is:p[/edit]
 
Last edited:
Hmm is niet eens zo ver, wat kun je dan zo al winnen bij de custom show.
Of is daar niks over bekend?
 
Last edited:
Beetje jammer dat het een aardig stukje rijden is enkel voor een showtje maar ik ga er wel ff de moeite voor doen.

Rijden voor ons is uitgesloten toch.. ?
 
tever om te lopen te digtbij om vervoer te regelen :D:D:D
mischien ff met de fiets erheen om te kijken als ik zondag wakker kan worden..
 
Back
Top