Scooter Sprint Drachten 8 juli

mhrspeedzipsp said:
Indd tinus
de sprintbaan was 80 meter dat was wel bagger :W

En ik heb nog een filmpje van Dj ze wheely :W

View My Video

jammer dat t niet lukte om een hele lengte te reezen. Mja dat heb je met die kut achterremmen op zo'n Slider :p

owja enne oppassen voor de grote dikke man , volgende keer stuurt ie de coureur weg!! ;)
 
magic_firefox said:
idd dat is wel jammer want er staat ook nog sprint van mij in het filmpje(rood met zwarte neos met witte velgen btw)


ja complimente voor die neos zit er wel bot vet uit
 
Wotte mijn armen en alles waren bot rood hahaha :p. En waar men bandje zat was nog normaal 8P.

Heb me wel vermaakt die dag, ook dat ik ff kon ouwehoeren met mijn eigen scoot :).

Nogmaals bedankt voor de complimenten voor het filmpje :).
 
Wou dat ik wat scooter leifhebbers in de familie had zodat ikw at vaker naar de meetings kon. Maar jah dat zit me niet mee.

Nogmaals bedankt voor de complimenten en zal zien wanneer er weer een meeting is waar ik heen kan. Heb wel weer zin om te filmen :)
 
fijn filmpje hoor, ik sta er ook op met sprinten +ralf+ helemaal top dus :).
@ laatste met slapen te vet gewoon 9||6 is de pa van een paar jochies uit ons dorp (friesland montage) :) :winner:
 
dragsterlover said:
fijn filmpje hoor, ik sta er ook op met sprinten +ralf+ helemaal top dus :).
@ laatste met slapen te vet gewoon 9||6 is de pa van een paar jochies uit ons dorp (friesland montage) :) :winner:

friesland montage ging niet zo hele hard zaterdag:+
 
rjtuning.tk said:
friesland montage ging niet zo hele hard zaterdag:+

Als jij mijn computer fixt zorg ik er voor dat het volgende filmpje snel klaar is :)

Sorry wou ff happen :D.
Men computer flipt em nu iedere x. Word weer geformateerd. Moet de meeting dr88 fotos redden :S.

EN tjah van dat slapen: Ik dacht heb niet echt een mooie intro gefilmt maar dit past wel goed op et einde :)
En weet neit wie et waren maar er zagen mij 2 raar aan toen ik hem filmde :p
 
gewoon vervelend die met da pugje :p

vraagti eerst sprinten? nee tuurlijk niet.
gaak ik aan de streep staan om tegen vriend te sprinten gaati er snel langs en staat hij aan de start om tegen mij te rijden. :p

en praten met elkaar wouw ook niet lukken omdat et ding een tering herrie maakte en uitzetten wouw hij van ze leven niet :emo:
 
Back
Top