Scooter Sprint Drachten 8 juli

Wil zo graag een nieuwe camera :S. Maar die dingen zijn zo duuuuuuuur.

Vind et altijd wel vet om te filmen en dan wat inelkaar te flansen :D. Vind et gewoon leuk om te doen. Zal et daarom ook altijd zoveel mogelijk doen.

En bedankt voor de complimenten. Negatief is ook welkom hoor :p. Behalve muziek want dat is smaak :p
 
ThaZippa said:
iik ook niet...snap geen moer van dat megaupload?? moet je je daar ook inloggen ofzo? hoe werkt het:p

ciaoo:p

staat rechts boven bij download. 3 letters die moet je invullen in dat vakje bij: aub vul hierin:

moest zelf ook ff zoeken:p
 
op die link drukken en dan zie je rechtboven in dat je iets moet invullen. Is verstopt onder die banner die moet je weg klikken!

Edit: rjtunign was me voor :p

Eerste keer meost ik ook bot zoeken 8P
 
ProjectRox said:
op die link drukken en dan zie je rechtboven in dat je iets moet invullen. Is verstopt onder die banner die moet je weg klikken!

Edit: rjtunign was me voor :p

Eerste keer meost ik ook bot zoeken 8P


ZEER netjes gedaan man die film:D vooral een sterk einde:p:p:p

Ciao:D
 
Ik vond het wat rustig dus had in het begin niet echt motivatie om te filmen. Maar later kwamen er wat meer mensen en d8 ik gelijk van dat ik die kans maar moest nemen om te filmen. Moest eigenlijks wat meer verdelen over de tijd. Maar jah voor de volgende keer :)
 
Zal es kijken hoe duur een nieuwe camera is waar ik goed mee kan filmen. Gebruik ik deze voor de foto's of zo. Misschien verjaardag cadeau. Maar jahd at duurt nog wel ff.

Bedankt voor de reacties :). Zal zien wanneer er weer eens een meeting is waar ik kan filmen :)
 
Back
Top