Lelystad 22 Juli 2006

ja klopt , ik denk dat ik dat ook maar zo doe , de 2 andere minarelli's (phantoms) rijden met 100/90 voor EN achter..

ik heb er iig al 1 , de voorband , maar daar heb ik nog niet veel aan zonder achterband..
 
ik zou persoonlijk de 100-90 12 ook achter doen.

ik heb zelf op de neos met een 140-70 12 ofzo gereden in iedergeval 140 breed en dat was niet te doen. later een 120 voor en achter gedaan al stukken beter. en loopt veel mooier rond.

Roelof doet ook niet voor niks een dunlop voor 100-90 en een BT30 achter. met de mededeling dat hij daardoor 10 keer zo makkelijk in stuurt
 
mja , ik rij nu met 130 voor en 140 achter , dan stuurt ie het allerbeste met Michelin Boppers , maar omdat nu de tt's toch echt wel "de" band is wil ik ze er wel op ,maar 100/90 voor en 140 achter gaat niet goed komen , wel heb ik nog een 120/70/12 Battlaxx liggen , dat zou er achter dan omheen kunnen , dan zou ik iig voor betere grip moeten hebben
 
melf #50 said:
mja , ik rij nu met 130 voor en 140 achter , dan stuurt ie het allerbeste met Michelin Boppers , maar omdat nu de tt's toch echt wel "de" band is wil ik ze er wel op ,maar 100/90 voor en 140 achter gaat niet goed komen , wel heb ik nog een 120/70/12 Battlaxx liggen , dat zou er achter dan omheen kunnen , dan zou ik iig voor betere grip moeten hebben


roelof rijd precies hetzelfde en bakken met grip
 
melf #50 said:
ja klopt , ik denk dat ik dat ook maar zo doe , de 2 andere minarelli's (phantoms) rijden met 100/90 voor EN achter..

ik heb er iig al 1 , de voorband , maar daar heb ik nog niet veel aan zonder achterband..


Ooit een keer goed naar die 100/90-12 band gekeken?

Als je goed kijkt zie je er TT 91F GP op staan. Het is een voorband, géén achterband.

De 120/80-12 is daarentegen een achterband.

Ik vind ze goed rijden op de streetmagic.
 
#94 said:
Ooit een keer goed naar die 100/90-12 band gekeken?

Als je goed kijkt zie je er TT 91F GP op staan. Het is een voorband, géén achterband.

De 120/80-12 is daarentegen een achterband.

Ik vind ze goed rijden op de streetmagic.


dat klopt , staat er ook op, 100 lijkt me ook veel te klein voor de velg achter eerlijk gezegd
 
RoP#6 said:
roelof rijd precies hetzelfde en bakken met grip


ik heb eens gekeken ,maar als ik voor die 100/90 erop zet en achter de 120 dan staat ie bijna een centimeter lager achter , heeft roelof dan nog wat met de vering gedaan?
 
melf #50 said:
ik heb eens gekeken ,maar als ik voor die 100/90 erop zet en achter de 120 dan staat ie bijna een centimeter lager achter , heeft roelof dan nog wat met de vering gedaan?

die 120 komt dan boller te staan waardoor de hoogte niet veel zal schelen.
 
wheely_king said:
die 120 komt dan boller te staan waardoor de hoogte niet veel zal schelen.


dat valt je vies tegen hoeveel boller hij komt te staan hoor....

melf,

bij roelof hebben we gewoon de vering op de scooter met die banden afgesteld.
 
naja , ik zie het wel , ik zet ze er iig nog wel om voor het weekend , ik kan even kijken of ik m achter iets hoger kan zetten ,dan staat het weer gelijk , ik meet gewoon op hoe hoog alles nu staat en hoe het straks staat , komt wel goed :p

nog beter was gewoon een 120-80 TT ;)
 
Back
Top