Lelystad 2005 - 30/31 juli

Status
Not open for further replies.
Ik had begrepen dat als er nog een meeting van het kaliber lelystad zou zijn dat het iig niet op de zelfde locatie zou zijn? Waarom toch weer hiervoor gekozen? (als ik vragen mag :p)
 
WOW, ik dacht begrepen te hebben dat zoiets niet meer kon tot mijn grote spijt.

Ik ga het in 2005 dus meemaken:p

Brommert zal paraat staan samen met mattie Sim8)

Supertov dat dit nog een keer wordt georganiseert!!!!!

Tot dan:D
 
Ik zal zeker aanwezig zijn.Voor mij geld net als vele andere een deadline idd voor 30/31 juli om mijn project igg netjes en goed lopend te hebben.Ik zal ook weer met een aantal mensen komen.Ik heb nu alweer kriebels :rolleyes:
 
Hopelijk kan ik m'n scoot tegen die tijd eindelijk echt een "project" noemen :p Maar ik zal er iig zijn, dit wil ik niet missen :)
 
Heel erg vet dit zal wel net als de vorige keer een super meeting worden.
Ik zal aanwezig zijn met waarschijnlijk chiel denk ik en nog een aantal figuren.
Vind het echt super dat je dit voor de 2e keer wil organiseren inne echt geweldig !!!!
 
kun je dan ook weer paar rondjes op de baan knallen als sobw racer? heb namelijk vorig jaar maar 2 rondjes gedaan met 70cc , 50 cc is toch beter :p

mja , de nrg is er nu ook :) en ik heb nu een caravan ipv een kuttent :p
 
Ik wist het stiekum al een beetje :X +ralf+

Mijn deadline voor scooter + blok is maart/april 2005. Dan kan ik nog het 1 en ander kapotbranden, voordat we daarheen gaan ;)

Ik ben benieuwd, wat voor projecten er komen....en of het net zo'n succes als 2003 word (vast wel!!)
 
leuk dat iedereen even laat weten of ie al dan niet komt, maar helaas vrij nutteloos.
Zodra er meer informatie is zijn jullie de eerste die het horen (al dan niet in dit topic).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top