Lelystad 22 Juli 2006

Tinne said:
Pronk!

je pak is kaput (orhan stylo?)
192-1153777031.jpg


Mooie fotos Ralf, ook die van Ron z`n dashbord @ visier..

Voor de volgende race is het flappie wel weer genaaid Tinne, ik erger me er nu ook helemaal kapot aan op de foto's! :p
 
jmmr dat ik er niet bij was had je nog mooiere foto's:W
misschien ben ik er volgende race!!!
is het weer een beetje fun bij de SOBW......
want dan ben ik er kevin meijer!!!
Haha....yeah man.
 
Er waren 'maar' drie fotograven op Lelyhol, Mariska (motografie) Kasper (thamer) en ik (scootertuning.net) :) Kaspers foto's zijn nog nergens te zien...

Ik heb ws wel meer van Blastie, maar ben natuurlijk te lui het er op te zetten...
 
blastie heb het goed gedaan. Hard getraind en hier en daar wat kleine aanpassingen aan de scoot.
Hopelijk heb ik 5 augustus weer ff tijd om bij hem te komen kijken! :p
 
Ralf said:
Getrained en wat meer ballen gekregen denks, in combinatie met dat...

Hoe bevalt men de grotere pics, 640x480? ;)

ja was mooi!

heb de foto verkleind omdat het anders de lay-out van het forum zo Vernaggelt.
 
RoP#6 said:
12 inch en dunloppers denks sinds amsterdam

sins staphorst, super banden die TT's! vertrouwen was wat ik nodig had in de banden en die heb ik nu gevonden :7 nu nog beetje sleutelen aan de veering die was al iets beter op lelystad aan de achterkant nu de voorkant nog....
 
Blastie said:
sins staphorst, super banden die TT's! vertrouwen was wat ik nodig had in de banden en die heb ik nu gevonden :7 nu nog beetje sleutelen aan de veering die was al iets beter op lelystad aan de achterkant nu de voorkant nog....


waarom dan niet 10 inch dunlop?
 
RoP#6 said:
waarom dan niet 10 inch dunlop?

Grondspeling! uitlaat bocht! en links carter wat ik voordurend aan de grond reed!

en heb het idee datie nu stabieler is met groote wielen? maar kan ook aan de banden liggen denks...
 
Back
Top