Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

MASTERS 24 said:
hahaha dat zal best
en melf waar rij jij in dan
ook in de st. klasse nee toch


in de std klasse idd , zie de foto waar ik er weer geweldig op sta :|

ik weet ook niet wie jij bent hoor ,mischien weleens tegengekomen :p
 
Arnoud said:
Michel Elhorst +ralf+


hey arnoud was je er weer
ga je me nu vertellen wat er over me gezegt word allemaal
je hoeft geen namen te noemen ma wil wel wel weten wat er word gezegt graag please
 
en arnoud ben jij de zogenaamde achterligger die rodney zo gezegt er niet langs liet gaan
tenminste dat heb ik gelezen zo iets dan hoor
 
MASTERS 24 said:
hey arnoud was je er weer
ga je me nu vertellen wat er over me gezegt word allemaal
je hoeft geen namen te noemen ma wil wel wel weten wat er word gezegt graag please

Ik zit alleen maar een beetje te stangen, er word zover ik weet niks bijzonders over je gezegd hoor.
 
MASTERS 24 said:
en arnoud ben jij de zogenaamde achterligger die rodney zo gezegt er niet langs liet gaan
tenminste dat heb ik gelezen zo iets dan hoor

Daar zeg ik niks meer over, dat laat ik maar lekker aan anderen over als ze dat willen. Ik ben maar een 1e-seizoen-ventje, dus hebt het toch bij het verkeerde eind.
 
Arnoud said:
Daar zeg ik niks meer over, dat laat ik maar lekker aan anderen over als ze dat willen. Ik ben maar een 1e-seizoen-ventje, dus hebt het toch bij het verkeerde eind.


nee joh dat vin ik juist nie
en er zijn heel veel andere mensen die dat ook vinden hoor

ma je heus wel zegge wat er is gezegt maakt nie uit of het negatief is hoor
dus zeg het alsjeblieft *D
 
Last edited:
hey arnoud, rodny lag gewoon te slapen je stak duidelijk met je linker been uit en ik ree toch ook niet tegen je op jij deet het gewoon goed en hij niet ik sta achter je en dan gaat het niet om dat ik 1ste ben geworden maar het is zo het is niet jou fout.

groetjes gilbert en dit keer ben ik het wel zelf hoor mensen
 
Back
Top