2 juli Brommersprint Damwoude

Tijd systeem was ook aardig fucked. Ging veel fout vond ik.

Voor de rest heb ik een goeie dag gehad :p. Erg gezellig en uiteindelijk met de aerox 4de geworden. Jammer dat de koppelingsmoer los was geschoten. Daardoor had hij de laatste ronde GIGANTICHE veel wrijving :(. Dan kon ik mischien nog wat van mijn tijd halen. Maar ja is niet anders :). Kon hem niet meer duwen, moest getilt worden.
 
Tijd systeem was ook aardig fucked. Ging veel fout vond ik.

Voor de rest heb ik een goeie dag gehad :p. Erg gezellig en uiteindelijk met de aerox 4de geworden. Jammer dat de koppelingsmoer los was geschoten. Daardoor had hij de laatste ronde GIGANTICHE veel wrijving :(. Dan kon ik mischien nog wat van mijn tijd halen. Maar ja is niet anders :). Kon hem niet meer duwen, moest getilt worden.


Dat is een Drachten kwaaltje Arjan:+
 
@ 7t Neorox: heb geen idee hoe die er eerst bij stond, dus ben niet geschrokken ofzo :p
zet je die filmpjes op youtube?

@ Sanderp: ja moeders had een boel foto's gemaakt dus ik dacht zet ze er allemaal wel op omdat er ook veel andere jongens op staan.
maar er was zowieso nog een andere ark, helemaal blauw maar die reed volgens mij nog niet onder de 8sec. heb nu je het zegt volgens mij geen andere nrg gezien!
 
Last edited:
Zou je die foto's waar ik ook op sta kunnen emailen? heb ik weer wat voor de verzameling.

Jammer dat ik gister op de dag zelf ong 600 toeren miste ook nog. naast dat me accu aan gort was :rolleyes: en me buis in de achterkap afgebroken is, dus weer een hoop te doen :mad:
 
Lekker dagje, 7,7 gereden met 0.24 reactie, best tevreden mee aangezien het blok nog geen 2 dagen in mekaar zat en er op straat 1 run mee gemaakt had.

Doe volgende keer is ff foto's maken van meer dan alleen van die Harlinger Ark :+
 
reactie tijden waren bij mij ook flop 0,3 en 0,22 ofzo. toch nog een 7,807 gereden met scooter tijdens de run uit elkaar flikkerde
 
reactie tijden waren bij mij ook flop 0,3 en 0,22 ofzo. toch nog een 7,807 gereden met scooter tijdens de run uit elkaar flikkerde

Jij keek te veel naar de vrouwtjes..:*
@ ark, Ja wss wel ik zet zelf het filmpje niet inelkaar, mijn rijder heeft alles geregeld maar post hem hier sowieso!
 
Last edited:
dat het lang duurde voordat de std scooters weer konden starten kwam door het feit dat er 1 of andere aap met z'n extreme scooter in de std scooter klasse ging rijden. dit werd door een oplettende toeschouwer al in de 2e heat gezien.

toen hij dit in de omlopen weer zou doen werd het ook door de organisatie gezien en is er na (mischien lang) overleg besloten om deze deelnemer voor beide klasse te diskwalificeren..

verder heb ik een leuke dag gehad met wederom de snelste tijd in de automatenklasse en helaas door pech in de omlopen 4e geworden..
 
dat het lang duurde voordat de std scooters weer konden starten kwam door het feit dat er 1 of andere aap met z'n extreme scooter in de std scooter klasse ging rijden. dit werd door een oplettende toeschouwer al in de 2e heat gezien.

toen hij dit in de omlopen weer zou doen werd het ook door de organisatie gezien en is er na (mischien lang) overleg besloten om deze deelnemer voor beide klasse te diskwalificeren..

verder heb ik een leuke dag gehad met wederom de snelste tijd in de automatenklasse en helaas door pech in de omlopen 4e geworden..

Er reden inderdaad 2 sonics met lang blok in de std scooterklasse.
 
volgens mij waren dat wel jongens uit het zelfde groepje of niet? Ik vind het een beetje jammer. je weet dat het niet mag, en dan toch dwaas doen. keuring mag zich indd aanscherpen met dit soort dingen, jubbega waren er zo ook een paar.
 
die friezen kijken allemaal niet zo nouw :p
en volgens mij hebben ze er bij de keuring ook niet zoveel verstand van wat voor blok er origineel onder een bepaald type scooter hoord.
 
volgens mij waren dat wel jongens uit het zelfde groepje of niet? Ik vind het een beetje jammer. je weet dat het niet mag, en dan toch dwaas doen. keuring mag zich indd aanscherpen met dit soort dingen, jubbega waren er zo ook een paar.

Ik had die jongen van Scooter-power er nog op aangesproken alleen die zei dat het zo hoorde bla bla bla.
@ sanderp sorry van de flauwe opmerking, Genemuiden krijg je een biertje van me.

Al met al een matige 7.6 gereden met 0.3 reactie, ding had te veel wheelspin en was geen drol mee te beginnen. met wat aanpassingen hoop ik to wel rond de 7.2 te gaan rijden.
 
Last edited:
Back
Top