Scooter Sprint Drachten 8 juli

HALLO WE HADDEN EEN PROBLEEM MET KOPELING VAN MIJ IK HAD EEN SCHOEN KAPOT
EN MIJN VRIEN (FALCO AD EEN TE KLEIN SPROEIER 180

HET IS WAT DOEM MAAR WIJ HEBBEN ALES OP HET LAATSE MOOMET PROBEREN GOED TE KRIJGEN EN DAT LUKT NIET ALTIJD

RAYMOND
 
oo haha ik ghaD nog aan staan maar ik ben ook niet boos hoor
ik probeer volgende sprint een beetje optelete want julie waren nieyt te vreden van mij achtie
sry
:p:p:p
 
red-devil-team said:
oo haha ik ghaD nog aan staan maar ik ben ook niet boos hoor
ik probeer volgende sprint een beetje optelete want julie waren nieyt te vreden van mij achtie
sry
:p:p:p

Ik heb nog 2x tegen jou gesprint :D, 1x op een zwarte zip, en 1x op een ongespoten zip :)

Ik was die gozer die ze dodemans knop eraf trok toen ik me duim op stook :p

Ditechist said:
Jammer dat ik telaat was met mn camera anders had ik jouwn actie in je auto ff gefilmpt

Kutelectronica in die auto, liet hem niet burnen :rolleyes:

Mischien ook maar beter :)
 
oo oke hej nu weet ik het weer jij was wel vaak bij d.j paulesma van piet tog ???

maar goed ik ga nu eerst naar poastkantoor ff een malossi roter ophale van de sr en een polini evo 1 bestelt hopen dat het goed was

manta zij kan je wel proberen dus gelijk achter de com om te bestelen bij www.euroscooters. om een roter


red-devil-team
mzl
 
inderdaart friesland montage was sloom
probleme met ontsteking en had valse lucht langs me wigje:S
ma tjah nu tog bezig met ander blok heb al nieuwe rotor en cilinder
 
Nog ff over die rollebank run van die gast met zen zip die niet betaald heeft..... Ik kan zen adres wel door PMen zodat jullie em een rekening kunnen sturen :p. Denk dat ie dan wel stomverbaast zou kijken. Want ik weet waar ie woont en rush racer ook wel.
 
okeff over die rollebank run van die gast met zen zip die niet betaald heeft..... Ik kan zen adres wel door PMen zodat jullie em een rekening kunnen sturen . Denk dat ie dan wel stomverbaast zou kijken. Want ik weet waar ie woont en rush racer ook wel.
 
Moet ene telefoon boek hebben. Weet zen naam. Alleenw eet zen potcode etc niet 100%. Deze week heb ik et geregelt. Heb al een PM van em dat ie em wel wil versturen. Dus binnenkort ff PM terug sturen. Heeft langer egduurd dan ik dacht want heb et erg druk 8P
 
Back
Top