2 juli Brommersprint Damwoude

Iedereen loopt over afstand te klagen, ik rij vanaf Vlissingen ook overal naartoe. Gewoon 5:00/5:30 vertrekken.
 
Aanwezig met de op dieet geweeste neos!:D / 20 mins rijden vanaf Drachten!

Sander, hoe zit het dit keer met je vervoer?

Tevens wel mijn laatste sprint als eigenaar van de neos!;(

Voorvering is voor std scooter dus WEL verplicht!!, Achtervering niet.
Er staat ook, MOTORKLEDING is verplicht...

& huugo, gewicht maakt geen zak uit op friese sprints
 
Last edited:
Aanwezig met de op dieet geweeste neos!:D / 20 mins rijden vanaf Drachten!

Sander, hoe zit het dit keer met je vervoer?

Tevens wel mijn laatste sprint als eigenaar van de neos!;(

Voorvering is voor std scooter dus WEL verplicht!!, Achtervering niet.
Er staat ook, MOTORKLEDING is verplicht...

& huugo, gewicht maakt geen zak uit op friese sprints

Sonic past zelfs in een 45km autotje! Anders rij ik der wel heen, of toch maar niet:)
 
Reed gisteren mijn licht vorkje aangort, ook een aantal kappen! maar gewoon aanwezig, wel met plamuur kapjes en oude vork.

Goede nieuws, we hebben waarschijnelijk een onboard camara!:D dus even 2 leuke filmpjes maken.
 
Last edited:
Prachtige dag achter de rug! 5e plaats behaald in de std scooterklasse. Leuk om te horen dat het gewardeerd word om met een beta ark in de omloop te staan! Bedankt voor de reacties, felicitaties aan de top 3, en de groeten uit harlingen!
 
Last edited:
Was idd een topdag!

Zoals ik al eerder zei, hadden wij dus een onboard camara, mijn rijder vragen aan de medewerkers van SBD als het mocht enzo, ze vonden het zo'n top idee, dat we als alles klaar is het fimpje naar hun moeten sturen:p

Neosje reed 7,8sec en 8,1, en haalde 19,6pk wat ik nooit gedacht had aangezien ik hem niet afgesteld had.(& zo'n mooie grafiek heb ik niet eerder gehad:O)

Maat z'n aerox is 4e geworden in STD scoot klasse

(@ ark: ik was die met dat paarse/blauwe niks jas en pet;p stond steeds joun machine te bewonderen:D)
 
was idd een hele mooie dag alleen jammer dat me sr de nacht er voor alle druk van de rem af is. maja was goed georganiseerd :D
 
2e heat was idd gelukt, camara wel op de kop anders lukte het niet, maar die jongen kan het wel draaien! we hebben beelden van de 2 heats op mijn scoot, van het renners kwatier, testbank, baan met de andere deelnemers terug rijden etc etc. Word vast wel wat!:D

En hopelijk ben je niet geschrokken van de staat van de neos:p had vorige week ongelukje gehad:*

@ Borneboy, opzich wel, jammer bij de omloop van std scoots dat ze daar 3 kwartier stonden te wachten.
 
Last edited:
Back
Top