Lodewijk
ok
Die instructeur ken ik (en ja, hij kent mij ook). Frits heeft zijn rijschool inmiddels wel overgedragen aan zijn zoon (Mark) trouwens. Zit hier een dorp verderop.
Hij gaat nog steeds trouw elke dag door weer en wind op de motor :W
Mijn voorganger bij AVB raakte toen in paniek, liet de koppeling schieten en reed zo de helling omhoog naast de McDonalds bij het Gelredome. Sloeg strak achterover met motor en al
Ik reed gelukkig foutloos. In de les was het altijd (aan)kloten
Mn vader is t/m vorig jaar KNMV VRO instructeur geweest, tot 2000 eigen rijschool gehad, en is nu in dienst van een andere rijschool.
Toen ik 18 werd heb ik dus een oude les motor gekocht (ER-5), en heb gewoon les van mn pa gekregen (naar de TT met een L onder mn kentekenplaat en oortje in, en gaaaan)
Maar voor ik examen in AVB en AVD zou doen, wou zijn werkgever me toch ff zien rijden. Speciaal om die reden, had mn vader me geleerd om de 8tjes met 1 hand aan het stuur te rijden
Vlak voor ik het examen had, werd me toch verteld dat ik dat beter niet kon doen, omdat de examinator me anders miss een uitslover vond, en me super streng zou beoordelen :+
En nu rijd je brommer? (600)
Haha mooi is dat ja, op de weg terug vanaf Alkmaar naar Haarlem reed m'n lespartner dus ook de hele tijd 90 waar je 120 mocht en de instructeur bleef achter haar aan tuffen en ik reed een heel stuk vooruit steeds, 160-170 aangetikt in de tunnel bij Beverwijk, koppen doen draaien met m'n leshempje etc aan 8P
Ik vond het ook een sport om door oranje te karren en vervolgens horen: shit rood, we zien mekaar over 5km bij die en die afslag.
Vrij les, kraan open! Iedereen kijken, dik in de toeren, wel een L erop, geen instructeur :W
Ja dat van oranje flik ik ook altijd haha, op de weg terug hoor ik vaak ik zie je wel bij de rijschool terwijl het nog een kwartier rijden is
Ik les trouwens op een ER-5, en vrijwel iedereen anders die examen deed daar kwamen aantuffen op een ER-6N, dikke bak!
Ik reed CBF500, later EN6. Het is of aan, of uit met gasgeven, niet erg geschikt voor de speciale verrichtingen maar wel lekker om op te karren. En stukken vlotter dan de CBF en de ER5
haat haat, 636 is de shit
Hahahahahaha
Sorry, had bier op
hier verder