Motor & Motorrijden #35

Status
Not open for further replies.
Euh nee niet dat ik weet :p

En ja ik zei geen hoi omdat ik jullie een eindje verderop zag lopen en te lui was om er naartoe te lopen :+

Wel jammer dat ik jullie niet heb zien rijden.
 
Is het kontje van een cbr 1000rr..
En voorkant van s 1000rr bmw

Verder nice ding, ben benieuwd naar straat versie..
 
Tegenwoordig lijkt het toch al snel op elkaar, onderhand zoveel supersport modellen op de wereld 8P

True that!

Wel grappig.. Had met mijn blade soms wel bekijks bij mensen als je 'm ergens neerzette ofzo, maar niet bijzonder..
Heb de Tuono nog maar ff, maar heb al meer reacties gehad dan op de blade..

Toch een wat aparter ding denk..
 
Als de rechtse regeringsformatie slaagt, dan wordt de maximumsnelheid verhoogd tot 130 kilometer per uur. Dit meldt website bu.nl. Dat betekent niet dat op alle snelwegen harder mag worden gereden. Dat ligt onder andere aan veiligheid, luchtkwaliteit en doorstroming. Het idee om de snelheid te verhogen staat in het conceptregeerakkoord dat VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV al hadden gemaakt.

Betekent toch weer 180 rijden voordat je het rijbewijs kwijt bent!
 
10km per uur omhoog, whaaaaauwwww, echt wat denken ze daar mee te veranderen.

Maargoed, als dat de 1e stap is naar overal weer hogere snelheden rijden dan is het natuurlijk goed ipv al die kut 60 zone's overal :r
 
10km per uur omhoog, whaaaaauwwww, echt wat denken ze daar mee te veranderen.

Maargoed, als dat de 1e stap is naar overal weer hogere snelheden rijden dan is het natuurlijk goed ipv al die kut 60 zone's overal :r

het is ook nooit goed hè. Lekker toch straks ietsje harder beter dan geen veranderingen.

Vandaag weer heerlijk door de regen naar leiden voor college. de halve dag met een nat kruis rondgelopen, leek net alsof ik in me broek gezeken had.
 
Ja idd. Scheeld toch weer!


Iemand nog belang bij een circuitracer?


1500Euro. Met originele demper 1400.

989639686_5_RHpL.jpeg
 
Die zal binnenkort wel weer gespoten worden dan:p

Maar wel zonde dat je hem weg doet, wil je wat snellers of?
 
True that!

Wel grappig.. Had met mijn blade soms wel bekijks bij mensen als je 'm ergens neerzette ofzo, maar niet bijzonder..
Heb de Tuono nog maar ff, maar heb al meer reacties gehad dan op de blade..

Toch een wat aparter ding denk..

RSV Mille trekt wat dat betreft ook redelijk de aandacht. Begon al op weg naar huis na het ophalen. Kwam er iemand op een R1 of R6 naast me rijden, hij kijken, nog een keer kijken, duimpje omhoog en weg was ie weer :p
 
Erg RSV4 imo.
Vond kawa toch altijd iets meer eigenzinnig. Even afwachten.

Kontje is combi van die twee idd..
Hoop idd wel dat het echt kawa wordt..

Toch vind ik de mooiste kawa nog steeds de zx10 2004/2005

:~
Dodgys_ZX10R.JPG


Ooit als ik geld overheb ga ik er 1 kopen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top