Motor & Motorrijden #35

Status
Not open for further replies.
echt geen geld.

Daarom was de keuze ook snel gemaakt ;)
En deze heeft al wat leuke opties zoals: Akra, andere rem-koppelings hendels (pp-tuning), seat cowl etc.

Hoef ik daar iig geen geld aan uit te geven..
Nu heb ik zelf nog wel wat plannetjes, maar moet nog even kijken of ik dat ga doen..
 
Tuono is wat leuker als een Z750 denk ik.

Maatje heeft ook een Z750 en die is het vermogen wel zat na 5k gereden te hebben.. Vind het zelf ook geen boeiende fiets, al is de zithouding en het hele rijden wel gewoon goed, helaas wat te weinig vermogen naar mijn zin :)
 
Alleen is de Z1000 overrated... Vond zelf de 7.50 het lekkerst, ondanks dat de 1000 er mooier uit ziet.

Dat heb ik vaker gehoord idd! Voor 't koppel zeker doen, maar 750 schijnt veel lekkerder te rijden..

Heb er ook voor gekeken.. maar ja, geen 2cilinder.. :p
 
Ik heb op de allernieuwste Z1000 gereden, stukken fijner als een Z750, komt mischien ook dat ik met mijn postuur/lengte een iets forsere motor prefereer :)

Heb ik ook op gereden idd.. vond er niets mis mee :p
Maar kan niet vergelijken met de 750, meestal ga ik toch voor de bike met de meeste spierballen :+
 
Ik vind het met de gsxr600 juist wel lekker dat ie iets minder vermogen heeft. Je gaat veel makkelijker en sneller vol aan t gas na of in bochten.
Moet ik wel zeggen dat ik nog nooit op een 1000 heb gereden maar als ik kijk naar een maatje met een r1 ga ik altijd een stuk eerder op t gas.
 
Ik vind het met de gsxr600 juist wel lekker dat ie iets minder vermogen heeft. Je gaat veel makkelijker en sneller vol aan t gas na of in bochten.
Moet ik wel zeggen dat ik nog nooit op een 1000 heb gereden maar als ik kijk naar een maatje met een r1 ga ik altijd een stuk eerder op t gas.

Ligt er maar net aan hoe je zelf rijd..
Met de blade benutte ik de power behoorlijk als ik aan het vlammen was, en dan ging ik ook in de bochten flink op het gas.. Je moet het alleen wel met gevoel doen, want je kan 'm zo onder je kont vandaan trekken..

De Tuono geeft me nog niet het vertrouwen dat ik echt hard de bocht door vlam.. Maar dat komt wel als ik er echt aan gewend ben :p En ik denk dat het ook met gevoel te maken heeft.. doordat ik nu een stuk hoger zit lijkt het allemaal een stuk minder hard te gaan..
 
Gister Laurens en Maykel gespot @ Supermoto Races Fryslan :p Vonden jullie het wat?

en dan zeg je niet eens ff wat :|

nja was wel mooi toch?.. jammer dat we zondag niet echt meer mochten rijden.. zaterdag 3 showtjes gedaan waarvan de middag en avondshow best bruut waren.. zondagochtend was iedereen gaar en ging alles mis.

racerij was wel vet.. wij zaten bij die folkertsma tent voornamelijk.. bier drinken met rintje ritsma 8P

sized_IMG_3127.JPG
 
@ Laurens: Was dat vlak voor de rotonde bij Joure? Was er nog langs gereden en zag flink wat motors daar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top