Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Gewoon gaan kijken. Vind t zelf wel een prima zaak.


fototje
2011-08-25164415.jpg
 
Voorwiel krom, dan is het met behoorlijke snelheid gegaan. Ben benieuwd hoe het dan met de vork staat. Economisch total-loss is hij zoiezo anders komt hij daar niet.
 
ja die kawa's scheuren heeel snel op t frame bij lasnaad bafhoofd-gietstuk en frame kokers.. en als ie opvallend cheap is mag je daar bijna van uitgaan.

nadeel is dat je het frame aan de binnenkant niet 1,2,3 kan checken, zou me er niet helemaal comfy mee voelen.. gewoon goed bekijken en eventueel met hand aan de binnenkant vant frame voelen voor zover dat kan

picci

[ir]http://i56.tinypic.com/n4wrnm.jpg[/ir]
 
Last edited:
Die jongen die hier die lc4 ktm heeft opgeknapt. Sm. Ben even zijn naam kwijt. Zit die toe vallig in eindhoveen bij automotive managemant? ZOja heb ik vandaag je sm zien staan op school.
 
Die jongen die hier die lc4 ktm heeft opgeknapt. Sm. Ben even zijn naam kwijt. Zit die toe vallig in eindhoveen bij automotive managemant? ZOja heb ik vandaag je sm zien staan op school.

Ik zit daar idd op de opleiding automotive engeneering dus hij heeft daar gestaan. Er stond ook nog een mooie andere sm
 
Dat ding bedoelde ik ja, wel een erg ruig ding. Ik ben vandaag vrij maar misschien kom ik in de loop van de dag nog wel even kijken. Ik denk alleen dat mijn spanningsregelaar of iets dergelijks het begeven heeft. De verlichting doet het maar de helft van de tijd evenals de knipperlichten en remlichten dus daar moet ik nog even naar kijken.
 
Als jullie allemaal uit omgeving Eindhoven komen kunnen we misschien een keer op een zondag (of andere dag als dat beter uitkomt) meeten om een stuk te rijden?
Moet dan wel snel ivm het seizoen:)
 
Moet geen tocht zijn van 100den kilomters want ik rijd 300 2takt. Als de tocht niet super lang is ga ik wel mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top