Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Gaan ze toch ook niet :?

nou , ik wil anders niet volgas op een auto oid knallen ;)

ik vind persoonlijk 200 km/h al meer dan zat , volgas rijden ben ik na 10 seconden al flauw van , ik ga liever van bocht naar bocht , veel leuker en daar ben je geen kanon voor nodig...

nu moet ik zeggen dat dat met een 900 oid ook wel leuk is , maar met een 125 2 takt zou ik me ook prima vermaken , tis maar net waar je van houdt , met veel vermogen snel gaan is niet moeilijk...
 
vind een 900/1000 ook te zwaar... me 750 k4 was eng zat.... maar ik ben dan ook niet zo'n rijder die alle technieken beheerst...

geef mij maar een enduro/crossertje vermaak ik me veel meer op... (meer controle)
 
Godver, lekker trouwens zeg.... ik stap weer eens op de motor. 5 tellen zon.... en ja hoor, wolkbreuk :(

Net op tijd thuis, dat dan weer wel. Maar --> zucht. Kut land, kut klimaat... zucht
 
Echt he, kloteland.
Was net even met de motorscooter naar het winkelcentrum. Kom helemaal doorweekt terug.
Wou vandaag even me Zumo op de Z1000 gaan testen maar dat word niks geloof ik :p
 
Buienradar en buienalarm jongens. en het enige echt grote voordeel van een 1000 vind ik trouwens de extra bult koppel.
 
NL is idd maar een kloteland om te rijden (weer/wegen)

9jm4au.jpg

349c5n8.jpg

2nh2nub.jpg

110y5wo.jpg

29prcsk.jpg


Ik wil weer terug *D. Nog nooit zo'n toffe vakantie gehad!!!
 
Last edited:
Klopt :)

In 1 week tijd 3000 km gereden, van te voren niets geboekt elke avond op zoek naar een slaapplek. We hebben echt super veel mooie passen gereden. Onvergetelijk weekje :)
 
Met TopGear doen ze die pas ook wel eens aan, gvd wat geweldig om daar volgas door te kunnen raggen met een sportwagen/motor:W!
 
3 weken geleden op vakantie in de Eifel kwam ik ook regelmatig van die kruizen e.d. tegen achter de vangrail , daar wil je met de motor niet achter komen soms :X
 
Zo, lekker weer vandaag om te rijden. *veegt druppels weg* maar was wel ff leuk in Stolwijk :)

24 sept een kijkje nemen in Wolvega. Worden véél motoren verwacht...
 
Buienradar en buienalarm jongens. en het enige echt grote voordeel van een 1000 vind ik trouwens de extra bult koppel.

Ligt natuurlijk ook weer een beetje aan welke motor en welk bouwjaar natuurlijk.. heb zelf een gsx-r 750 L0 gekocht dit jaar.. imo voor hier in nederland meer dan voldoende... Ook aan koppel.. dingen hebben ook gewoon flink vermogen...t.o.v een dikke duizend uit 2003 bv..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top