Motor & Motorrijden #37

Status
Not open for further replies.
Je kan voor dat type idd een superkort achterspatbord krijgen. Kan je fijn de achterlamp eronder zetten. Veel mooier als dit lompe ding!
 
jullie bedoelen de kont van het nieuwere type?

bfdc_1.jpg


opzich ook een optie, weet alleen niet of dit 1 op 1 past
 
ziet er idd wel nice uit, ook een idee hoe zo'n kapje heet of welk bedrijf ze maakt zodat ik weet waar ik op moet zoeken? heb ze iig nog nooit gezien. Ik kan echt niet wachten tot het RBW in de pocket is.
 
Stickers moet je even laten maken bij een reclame bedrijf. Heb ik toen ook gedaan, achterkapjes ff ingeleverd en verteld hoe en wat en was voor 20 klaar. Kun je zelf niet voor eikelen. Was ook nog met nummers er in.
 
Begin steeds meer te twijfelen of ik nou moet gaan lessen of niet:+
Las in een motorblad dat in 2013 alle regels omtrent motorrijbewijzen omgegooid worden en je dan vanaf je 16e al op een lichte motor mag rijden en vanaf je 24e pas op een zware:X
Was eerst van plan om toch tot m'n 21e te wachten met m'n rijbewijs, maar dan moet ik alsnog 2 jaar wachten totdat ik op een zware motor mag volgens die nieuwe wet. En volgens het blad wordt het rijbewijs dan ook een stuk duurder.
+ Heb een soort van vervroegde erfenis van mijn oma gehad, en daar zou ik groot deel van het rijbewijs van kunnen betalen.
Twijfels...;(

Weet iemand trouwens nog een goede site waar veel supermotards te koop staan? Op marktplaats vind ik amper iets. Op Motor-forum staan er wel een paar, maar nog steeds niet erg veel.
 
lekker gaan lessen zou ik zeggen!

vanmiddag een klein blokje om geweest op de Duc Monster van een maat, heerlijk weer!
 
Ik ben op een sp1 weg geweest. Snap niet wat mensen aan die 2cylinders vinden. Het is net een diesel zonder snelheidbeleving. Wel vet geluid.

Mijn eigen motor lekker gepoetst en velgen met dasty weer helemaal wit gekregen. Moregn miss ff fotos maken met spiegelreflex.
 
Ik ben op een sp1 weg geweest. Snap niet wat mensen aan die 2cylinders vinden. Het is net een diesel zonder snelheidbeleving. Wel vet geluid.

Mijn eigen motor lekker gepoetst en velgen met dasty weer helemaal wit gekregen. Moregn miss ff fotos maken met spiegelreflex.

Had ik dus ook, heb een sp1 gehad maar vind een 4 cilindert veel fijner/soepeler en een fijnere vermogens afgifte.
 
Ik ben op een sp1 weg geweest. Snap niet wat mensen aan die 2cylinders vinden. Het is net een diesel zonder snelheidbeleving. Wel vet geluid.

Ik vind dat twee cilinder karakter prachtig, rijd nu vier cilinder maar ik zal zo weer terug gaan. Ik moest juist erg wennen aan de kawa met zn lange versnellingen en hoge toeren
 
Ik vind dat twee cilinder karakter prachtig, rijd nu vier cilinder maar ik zal zo weer terug gaan. Ik moest juist erg wennen aan de kawa met zn lange versnellingen en hoge toeren

Dat vraag ik me dus ook af. Heb besloten om nog een jaar langer met de 749s te rijden, maar hierna moet er toch een vette 1000 komen. Dan lijkt me of de 1098 of een S1000RR wel een geschikte :D :W

Mja... keuzes keuzes *D
 
S1000RR (L)

Net mijn vrouwtje voor eerst op de cbr weg. Vind dat maar niks dan he, zo'n klein meisje op zo'n motor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top