Motor & Motorrijden #34

Status
Not open for further replies.
Ook is het pas leuk rijden boven de 150.

Enige wat wel leuk is met een groepje weg te ouwehoeren.

Meer mensen last van?

Hier ben ik het serieus mee eens, 80 wegen beginnen leuk te worden bij 150. Dan moet je op een SS beginnen wat te doen. Voordeel hier is, duitsland om de hoek waar je provinciaal overal 100 mag en menig auto al 120 rijdt. Dus als je daar nog iets boven zit met de motor, niemand die er moeilijk over doet.

Op straat rijden vind ik ook saai, rijden op een supersport wordt inderdaad pas leuk als je echt veel gas geeft. En constant mn pak aantrekken voor een klein stukje knallen vind ik ook vervelend.

Misschien komt het ook wel doordat er hier in de buurt weinig toffe wegen zijn, voor wat leuke weggetjes moet je toch zo'n 50km rijden..

En ik zou NOOIT ee 250cc kopen, tering wat langzaam moet dat zijn :D

Komt er dus op neer dat ik nog amper gereden heb in mijn eerste seizoen :( 3,5k ofzo..

Dit is je eerste seizoen motorrijden en je vindt het nu al saai? Stuur eens van de provinciale wegen af en je zult zien dat er genoeg leuks te vinden is. Ook op weg naar je leuke weggetjes.
 
999333271_5_XM0u.jpeg

Zandvoort? Wat was je tijd
 
Holy shit... deze crash al gezien trouwens ?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HoRzEeQLV0U&feature=player_embedded"]YouTube- Crash supersport tijdens Dutch TT Assen.AVI[/ame]

Ik had er niks van mee gekregen, maar ziet er niet goed uit :X
 
Morgen alles regelen voor het lessen :)
21juli AVB en 18aug AVD.

Roel, waar ga jij ergens lessen? Bij steenbakkers?
En een ktm 520 is een hele leuke motor, alleen ze zeggen dat de blokjes niet alles zijn. Dat je dan beter een 525 kunt pakken. Dat heb ik maar van horen zeggen hoor. :X
 
Holy shit... deze crash al gezien trouwens ?

YouTube- Crash supersport tijdens Dutch TT Assen.AVI

Ik had er niks van mee gekregen, maar ziet er niet goed uit :X

Djeez :X

Gister trouwens ff met een collega 's avonds ff afgesproken om onder andere naar de BMW dealer te gaan, hij moest nog even terug voor een probleempje met zijn motor. Beetje staan verlekkeren bij de HP2 sport en S1000RR :~

Die HP2 is trouwens echt wel belachelijk mooi zeg, volledig carbon kuipwerk (deels wit gespoten, deels blank gelakt), gefreesde rem/schakel pedalen, prachtig gefreesde kroonplaat en ga zo maar door.. Alleen die prijs heh, 25k :eek:
 
Roel, waar ga jij ergens lessen? Bij steenbakkers?
En een ktm 520 is een hele leuke motor, alleen ze zeggen dat de blokjes niet alles zijn. Dat je dan beter een 525 kunt pakken. Dat heb ik maar van horen zeggen hoor. :X

Ik ga lessen bij Theuns, maandag m'n eerste les. Alleen kan godver niet afrijden op de 29ste omdat ik dan net op vakantie ga. Dus hopen dat ik na m'n vakantie direct kan afrijden...
525 is meestal net boven het budget wat ik wil uitgeven.
Maar ik ga eerst maar m'n rbw halen :D
 
Die HP2 is trouwens echt wel belachelijk mooi zeg, volledig carbon kuipwerk (deels wit gespoten, deels blank gelakt), gefreesde rem/schakel pedalen, prachtig gefreesde kroonplaat en ga zo maar door.. Alleen die prijs heh, 25k :eek:

Pff ziet er niet uit zo'n HP2, voor hetzelfde geld heb je een RSV4 Factory met een full akra systeem :W

Trouwens eindelijk een keer wat fotos van mn husq getrokken, wel met telefoon maar ach :p

[IR]http://www.xs4all.nl/~ncvdh/husq/husq_1.jpg[/IR]

[IR]http://www.xs4all.nl/~ncvdh/husq/husq_2.jpg[/IR]

[IR]http://www.xs4all.nl/~ncvdh/husq/husq_3.jpg[/IR]

Specs:

-Titanium Arrow Uitlaat
-Zwarte Excel velgen met talon naven
-Vortex Racing Stuur en Achtertandwiel
-Acerbis Handkappen
-2006 model tank,zadel en plastic
-Goldspeed pre-cut slicks
 
moet ook zeggen vind een 250cc ook nog wel leuk.
Heb een cr250 2t er bij. Is toch heel anders rijden,,

Gewicht maakt ook veel uit.. Ik twjfel nog steeds heel erg om mijn XB12S in te ruilen voor een 1125R.. Wil gewoon weer wat meer vermogen, maar het hele Buell idee is er dan wel weer weg met zo'n Rotax blok..
 
Dit is je eerste seizoen motorrijden en je vindt het nu al saai? Stuur eens van de provinciale wegen af en je zult zien dat er genoeg leuks te vinden is. Ook op weg naar je leuke weggetjes.

Moet echt weer ff gaan zoeken ja, op deze manier ga ik steeds minder en minder rijden..
 
Dat is niet veel.. Wat komt er voor in de plaats?

Klopt, maar als ik 'm voor dezelfde prijs wil verkopen als de dempers die op mp staan, raak ik dat ding nooit kwijt. Hij staat trouwens voor 190 op mp.

Weet nog niet precies wat er voor terug komt.
 
Klopt, maar als ik 'm voor dezelfde prijs wil verkopen als de dempers die op mp staan, raak ik dat ding nooit kwijt. Hij staat trouwens voor 190 op mp.

Weet nog niet precies wat er voor terug komt.

Waarom moet die weg dan? Niet mooi? Geen mooi geluid?

Of wil je een compleet systeem?
 
Hij hoeft niet weg. Wil eerst iets anders, voor ik 'm weg doe. Maar daarom kan ik 'm wel te koop zetten :p

De reden is gewoon dat ik 'm niet mooi vind idd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top