Motor & Motorrijden #34

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AS8EBXO7.jpg[/ir]

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VPHS47MF.jpg[/ir]

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PQMOXTES.jpg[/ir]
 
Zo, op 1e pagina :+

ve8y2r.jpg
 
Maykel, hoe zit het nu met die wheelies..

Ik kon het op mn scooter altijd goed, staand op zadel, knieen op zadel, kilometers lang. Maar met de motor heb ik een soort van angst, zo durf ik niet op de koppeling te wheelien.

Nu doe ik het dus op het gas en dan krijg ik hem makkelijk omhoog, maar ik rij gelijk zo achterlijk hard..

Hoe kan ik het 't beste gaan leren, vind het gewoon eng omdat de achterrem niet op de 'gebruikelijke' plaats zit..
 
Gas geven en je koppeling laten flippen, en je achterrem erbij houden. Gewoon wennen dat ie bij je voet zit :p
 
Zou t niet weten, gewoon veel oefenen. En hoe hard ie omhoog klapt ligt eraan hoeveel gas jij geeft. Begin dus niet meteen met volgas :+

Oefenen, oefenen, oefenen.....


//Maar mocht t goed gaan, doe t niet teveel met je stock blade. Ff olieaanzuiging aanpassen :!
 
Motor is weg geweest voor een beurtje. Nieuwe remblokjes enzovoorts en ook de carbs opnieuw afgesteld.

Zitten nu ook BT016's onder, rijdt stukken beter dan mn oude BT014's.. maar of dat komt doordat de BT016 zo goed is of de BT014 zo slecht..

Als je nieuwe bandjes monteerd rijdt het sowieso tien keer beter. Nieuwe banden zijn nog mooi rond en dan stuurt het veel makkelijker. Soms lijkt het net of je op een compleet andere fiets zit.

Ik heb vanavond mijn nieuwe ketting gemonteerd, ziet er strak uit met de gouden plaatjes. Kan die er weer even tegenaan.
 
Hoe makkelijk dat je zelf niet meer je motor hoeft te posten.......... :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top