Motor & Motorrijden #34

Status
Not open for further replies.
hehe ja 600 is snel zat.. tenzij je alleen op rechte stuk heul eventjes volgas geeft.. pussy!!

met de mille nu ook redelijk gewend aan de snelheid (niet dat het zoon kanon is oid) maar in de bochtjes begin ik me nu eindelijk te vermaken. Was er altijd een beetje angstig voor, maar langzaam aan begint de achterband te rullen aan de zijkantjes :). Dan is 100 pk zat..

(volgende bericht is ws dat ik onderuit in een berm lag :+)
 
ach tis uiteindelijk de sport zo veel mogenlijk volgas te houden.. dat was vroeger op een tomos al zo.. nu met de motor ook zo veel/vroeg mogenlijk opt gas in de bocht.. tot ie eens uitbreekt en je je motor in 3en rijdt :p
 
Ik vind op straat rijden de laatste tijd niet echt veel meer aan... Je moet overal om denken, en met zo'n 1000 kan je nooit even fatsoenlijk gas geven in die kut bochten die hier in nederland zijn.

Ook is het pas leuk rijden boven de 150.

Enige wat wel leuk is met een groepje weg te ouwehoeren.


Op het circuit kun je gewoon lekker knallen. En lekker je gang gaan zonder overal om te denken. En als je dan weer op straat komt kan dat bijna niet.


Meer mensen last van?
 
ik merk wel dat ik de laatste tijd iets meer nadenk.. was maandag alleen ff aant touren (in korte broek) maar toen ging het her en der voor mijn gevoel wel idioot.. had al tijdje niet meer straat gereden dus bochten gingen hokkerig en dan toch overal volle bak willen gaan.... dan rijd je gewoon soms niet de lijnen die je wilt en das kut.
 
Was net ook ff in korte broek aan t cruisen.
Sta ik te wachten aan t stoplicht druk ik toch gvd rechts me been tegen t blok aan.
Auw. :p
 
Op straat rijden vind ik ook saai, rijden op een supersport wordt inderdaad pas leuk als je echt veel gas geeft. En constant mn pak aantrekken voor een klein stukje knallen vind ik ook vervelend.

Misschien komt het ook wel doordat er hier in de buurt weinig toffe wegen zijn, voor wat leuke weggetjes moet je toch zo'n 50km rijden..

En ik zou NOOIT ee 250cc kopen, tering wat langzaam moet dat zijn :D

Komt er dus op neer dat ik nog amper gereden heb in mijn eerste seizoen :( 3,5k ofzo..
 
Oja, carbs zijn opnieuw afgesteld @ de lokale dealer, de Blade heeft merkbaar meer vermogen nu, maw rijdt een stuk beter.. Ben stiekem wel benieuwd naar het huidige vermogen, vorige keer was dat 128,0 met een te rijk lopend blok :)
 
Was net ook ff in korte broek aan t cruisen.
Sta ik te wachten aan t stoplicht druk ik toch gvd rechts me been tegen t blok aan.
Auw. :p

M'n been wordt al zowat gebakken door de RSV door het leer heen :p Zat net echt op de motor me af te vragen wanneer dat ding nou eens af ging koelen, want ik reed 140 en nog was het aardig heet :+ Leuk van die uitlaatbochten die vlak langs het frame lopen, en dan je bovenbeen die je langs/tegen het frame legt..

Volgens mij is RSV rijden met een korte broek echt pijnlijden, moet wel :+
 
M'n been wordt al zowat gebakken door de RSV door het leer heen :p Zat net echt op de motor me af te vragen wanneer dat ding nou eens af ging koelen, want ik reed 140 en nog was het aardig heet :+ Leuk van die uitlaatbochten die vlak langs het frame lopen, en dan je bovenbeen die je langs/tegen het frame legt..

Volgens mij is RSV rijden met een korte broek echt pijnlijden, moet wel :+

Dat is toch bij elke bike? Moet zeggen dat ik warmere benen heb met korte broek dan leer.
 
Op straat rijden vind ik ook saai, rijden op een supersport wordt inderdaad pas leuk als je echt veel gas geeft. En constant mn pak aantrekken voor een klein stukje knallen vind ik ook vervelend.

Misschien komt het ook wel doordat er hier in de buurt weinig toffe wegen zijn, voor wat leuke weggetjes moet je toch zo'n 50km rijden..

En ik zou NOOIT ee 250cc kopen, tering wat langzaam moet dat zijn :D

Komt er dus op neer dat ik nog amper gereden heb in mijn eerste seizoen :( 3,5k ofzo..

250/500 2 takt is gewoon koning... ik kan me op zo'n ding veel meer vermaken als op een 750 ofzo... hoe vet ik zo'n sb ook vind, ik verveel me er al gauw op.
 
:D

YQ11N.jpg
 
Ik vind op straat rijden de laatste tijd niet echt veel meer aan... Je moet overal om denken, en met zo'n 1000 kan je nooit even fatsoenlijk gas geven in die kut bochten die hier in nederland zijn.

Ook is het pas leuk rijden boven de 150.

Enige wat wel leuk is met een groepje weg te ouwehoeren.


Op het circuit kun je gewoon lekker knallen. En lekker je gang gaan zonder overal om te denken. En als je dan weer op straat komt kan dat bijna niet.


Meer mensen last van?

Dat probleem had ik ook.. Rijd nu street triple ;) Lekker koppel en voordeel van een naked het is veel leuker met een lagere snelheid. En het is een betere gooi en smijt fiets. Voor mij geen ss meer. Had hiervoor trouwens een gixxer 750
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top