Motor & Motorrijden #34

Status
Not open for further replies.
Gisteren stond er een hele mooie GSXR 1000 K8 bij Hoegee.. Volledig titanium Yoshimura systeem.. 11,5k moet die opleveren. Die uitlaat moet 3500 euro kosten :D
 
Ik ook natuurlijk :')
[ir]http://farm5.static.flickr.com/4007/4696552097_a2c75b17bd_b.jpg[/ir]
 
23jh2qh.jpg

fvk32f.jpg

2chqmh2.jpg


Morgen OEM hoger/donkere kuipruit en BG uitlaatsteun ophalen.
 
Ik denk dat je zo'n 250 snel zat bent eerlijk gezegd. Je kunt er natuurlijk altijd op oefenen, doorsparen en dan iets leukers kopen.
 
ik rij als 1e motor een 600 en heb na 5 maanden al dat ik mn gashendel tegen de max open draai en dan nog niet veel merk voor mn gevoel :)
250 lijkt me echt helemaal niets..

maargoed dat is ieder zn eigen
 
Niet veel merken voor je gevoel?
What the hell heb je dan voor een brommer?:p

Ook een 600 moet af gaan.
Heb zelf een 750, morgen ff kijken of ik bij JVS op een 1000 mag rijden.

250 is inderdaad saai.
 
Nooit zo'n lichte kopen, krijg je spijt van na 2 dagen. Ik ben op 400 begonnen en was er na minder dan een maand al zat van.
 
Ik zou zelf ook wel zwaarder willen, maar ik ga van de zomer voor mij rbw beginnen. Dus dan moet ik sowieso 2 jaar licht rijden. En een begrensde 600 zou niet lekker rijden zeggen veel motorrijders.
Maar aangezien ik nu dit ding ineens tegenkom en er goed uitziet en toch niet zwaarder mag rijden als ik mijn rbw heb kan ik hem misschien al kopen en gewoon ff in de schuur neerzetten. Ik moet iig een blauwe motor hebben want ik heb een blauw 1 delig pak.
 
Niet veel merken voor je gevoel?
What the hell heb je dan voor een brommer?:p

Ook een 600 moet af gaan.
Heb zelf een 750, morgen ff kijken of ik bij JVS op een 1000 mag rijden.

250 is inderdaad saai.

Ja niets voelen in de zin van, snelheid went snel.
De eerste paar keer had ik wel ff schrik maar na een maandje rijden was dat wel voorbij. Nu gaat het harder en harder..en af en toe zit je dan al aardig aan het gas.
 
ik rij als 1e motor een 600 en heb na 5 maanden al dat ik mn gashendel tegen de max open draai en dan nog niet veel merk voor mn gevoel :)
250 lijkt me echt helemaal niets..

maargoed dat is ieder zn eigen

probeer eens BINNEN de powerband te rijden dan :*
 
jaja i know.. ik ga ook niet steeds tot de toerenbegrenzer..
mn punt is hopelijk wel duidelijk :p dat snelheid snel went..

:p


de snelheid went mischien , maar de klap die je met een bepaalde snelheid maakt blijft even hard haha! :p

ik heb zelf ook een 600 ,maar ik vermaak me er zeker nog wel op , maar ik kan me van een 250 (4takt) zeker wel voorstellen dat het echt sloom is..

maar ik vermaak me ook nog wel op een scooter :p

2 wielen en een motertje geeft je al snel veel mogelijkheden om je niet te vervelen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top