Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

  • De Xbox360

    Votes: 57 35.4%
  • De ps3

    Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

    Votes: 34 21.1%

  • Total voters
    161
1116355923.jpg
nieuwe nintendo ziet er ook tof uit, maar nu ik zo alles btje begin te lezen zal ik misschien toch voor de xbox gaan :p
 
er gaan geruchten dat de nintendo een accu krijgt/heeft. en de standaard misschien als soort docking station gaat dienen, dat zou wel verklaren waarom hij uit de standaard word getilt @ de foto (of om te laten zien dat dat zwarte een standaard is :x)

en dan kwam ik dit leuke roddeltje nog tegen :)
I'm not one to throw the word "literally" around too often, but there was more than one occasion where I was suddenly aware that my mouth was hanging open. Video of the day for me? Killzone.

I ran into an old friend from the UK when we were leaving, and it turns out he's now working on Killzone at SCEE. When I asked him how "real" the video we'd just seen was, his response was "just about all of it."
Bron.
 
Titera said:
Kwam dit net tegen....
[BLABLA leuk verhaaltje]
Is alweer uitgebreid ontkracht op tweakers. Komt er op neer dat de PS3 helemaal niet moeilijk is om voor te programmeren, hij zeker niet slecht is in AI en ook niet minder 'flexibel' of wat dan ook.
 
die 2e PS 3 is nep, die werd een uurtje eerder verspreid op het internet dan de echte versie, deze is dus fake.
Die grafiek is van de laadtijd en de snelheden van de xbox 360 en PS3 maar volgens vele is daar niks van waar. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de xbox ik vind oko die controllers van de PS3 foeilelijk ook al zeggen ze dat hij in het echt kleiner is, het ziet er uit als een ruimteschip. Hier kun je alle specificaties van de xbox 360 en PS3 zien.

http://members.home.nl/wave/Xbox 360/schema.gif

Je moet het plaatje wel ff vergroten

Ik zou zeggen fuck PS3
 
ik kwam het net tegen idd, @ tweakers, maar als ik alles hier post wat ik tegen kwam....

op torrentspy even zoeken naar E3 leverde wel wat mooi's op :)
 
Dat filmpje van Killzone 2 is nep idd (al zeggen devs wel dat het helemaal te realiseren is). Beetje jammer dat we geen echte ingame beelden (behalve Fightnight?) gezien hebben, maar ook wel logisch. De devs zijn pas 2 maanden bezig, dus zouden beelden nu behoorlijk tegenvallen (voor de eerste game uitkomt duurt nog minimaal 9 maanden) en uiteraard wil Sony dat niet.
Deze keer ga ik voor degene met de beste specs + online, zal de PS3 wel worden denk ik.
 
die foto's al gezien van dat F1 spel? lijkt net alsof iemand een foto genomen heeft van een echte F1. Die graphics zijn echt te masterlijk :)
 
distinct. said:
die foto's al gezien van dat F1 spel? lijkt net alsof iemand een foto genomen heeft van een echte F1. Die graphics zijn echt te masterlijk :)

Die zijn dus 100% opgepoetst , w8 maar totdat je er 1 in huis hebt wat zoiets scheelt op je tv ^^
 
Dat bedoel ik ook :)

Als ze nou eens zo;n ding maken waar je gewoon PC games in kan douwe 8)

Heb je voor een lief prijsje toch een goede comp/console :p
 
De nieuwe consoles komen eigenlijk pas echt tot hun recht op een hele dikke HDTV. 1080p, gaat je flink wat kosten wil je een tv hebben waarop je dat kan gebruiken. Wel heel cool dat het erin zit, in ieder geval voorbereid op de toekomst (in Europa iig).
Die foto's van dat F1 spel zullen vast wel opgepoetst zijn ja, maar dan nog zal het zeker bloedmooi worden! Let er wel op dat ze pas 2 maanden bezig zijn met een PS3 dev kit he, echte ingame shots die nu gemaakt zouden worden zouden dus minder mooi zijn dan wanneer de games over 10 maanden uitkomen.
 
killzone was WEL ingame....
de beelden van GT3 6 (6 jaar geleden, wat was er toen op de pc? GTA2 ofzo, weet even nix.... doom? duke nukem 3d? of is dat ouder, iemand een voorbeeld)
maar iig, de beelden van GT3 werden ook niet geloofd voor in-game, de ps3 heeft nu de kracht om HD-TV kwaliteit spellen live te renderen zoals gezegd....

dus het zou best waar kunnen zijn. Laten we het hopen...

wat ik eens ga uitzoeken (of misschien weten jullie het) kan je ps3 nou zonder extra zooi (vga-box) op je tft-scherm, en dus HD kwaliteit gamen?
vga boxen geven vaak kwaliteit verlies :(
 
Volgens mij kan dat gewoon (weet niet wat voor aansluitingen jij op je scherm hebt, maar ik neem aan dat dit uiteraard kan).
Of Killzone echt ingame was is niet echt bekend. De één zegt van wel, de ander zegt van niet, en weer een ander zegt gedeeltelijk. Wel is het zo dat de PS3 er zeker in staat toe zou zijn. Beloofd dus niks dan goeds;)
 
een medewerken van killzone zei het, maar het kan natuurlijk heel goed gelul zijn... hij is er toe instaat, het is alleen nog maar wachten tot het zover is dat de developpers zover zijn.

ik zoek zo wel effe of het kan op een tft scherm, moet nu leren voor me theorie morgen :(

//
er gaan roddels die naar mijn mening best een waar zouden kunnen zijn...
morgen gaat nintendo verder in op zijn nieuwe console, waar tot nu tot, nog nix next-gen. aan is...

op de 1e pagina van dit topic is een filmpje gepost (Linkje)
nintendo heeft niet ontkend dat dit nep is en er staan op deze site ook 2 vrij sterke argumenten over een speciaal soort controller

linkje

linkje

en dan is ook nog eens deze foto ergens vandaag getoverd (nep of echt?)
als nintendo deze troef achter de hand heeft (erg nintendo style) zou dit wel eens een leuke strijd kunnen worden tussen die 3 next. gen. console's...

revo28vf.jpg
 
Last edited:
volgens de E3 livestream: Nintendo heeft bevestigd dat de controller pas bekend word gemaakt op het moment dat de concurenten de kans niet meer hebben om deze na te maken.

let's hope 4 the best :)
 
K zag net die nieuwe nintendo.. klein, lelijk. Nintendo gaat het een low budget console maken -> goedkope spellen etc. I.m.o. wordt het echt een kut console!
 
Back
Top