Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

  • De Xbox360

    Votes: 57 35.4%
  • De ps3

    Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

    Votes: 34 21.1%

  • Total voters
    161
De Dreamcast was zeker een console waar weinig op aan te merken was, totdat het helaas ten onder ging :( .. En als ik kijk na de controller is deze goed na gemaakt door Xbox! Lijkt er echt verdomd veel op ..

Opzich zijn er nog genoeg leuke games voor weinig geld voor deze Console, maar toch..
 
Ik zag laatst een filmpje op internet over die nintento revolution, die waarschijnlijk nintento ON gaat heten... zag er erg vet uit met een soort helm waarmee je in een virtuele wereld kan kijken e.d.
 
de dreamcast stond ver boven de ps2, maar had geen toptitels (jah sonic misschien)
ook de marketing was niet goed geregeld, sony heeft jaren verhalen lopen roepen over hun "speciale" emoction engine (die ook zijn tijd ver vooruit was)

iedereen moest en zal toen, helaas voor sega, een ps2 hebben... terwijl de dreamcast beter bleek te zijn. slime zet geweest van sony.

kijken wat ze nu doen tegen een toch iets grotere concurent als sega :)

EDIT @ post boven me:
kan je misschien een link sturen (PM) zodat ik info over de Nintendo Revolution (noem hem nog even zo) hier kan toevoegen) vind het nu te laat om nog zelf te gaan zoeken :p
 
Dead or live deedt het ook prima op de dreamcast, en idd sonic waren ook DE titels..
Maar we dwalen af van het onderwerp :D ..
 
mocht, wat er in het filmpje te zien is waar zijn, denk ik dat de Nintendo revolution nog wel eens omhoog kan schuiven in mijn top 3 :)
jammer als het niet echt waar blijkt te zijn :)
we zien het vanzelf wel he :)

de technologie moet kunnen, ik heb zelf ook een pet op als ik een race-game speel op de pc die de bewegingen van m'n hoofd registreert en het spel hierop laat reageren ( hoofd naar links is naar linkerbuitenspiegel kijken)

die brillen bestaan ook al, maar zijn nog behoorlijk in het begin stadium.

we will see :)
 
voor mij gaat de keus naar ps3.. ps2 heb ik ook.. xbox aantal keren op gespeeld en dat speelde gewoon zwaar klote.
 
Titera said:
waar deze foto precies op slaat weet ik ook niet maar ik post em toch
8784671701491003.jpg

Spec's
* Bekijk myReact van Flint

Berichten: 2026
Reg. datum: 05 december 2001
Product name: PLAYSTATION(R)3

Logo: PLAYSTATION(R)3

CPU: Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache
Leuk om te zien hoe Sony Microsoft probeert te dissen met die tabel 8)


Ow ja:
Yadajo said:
Ik zie dat echt als een groot voordeel!

Ik ken ook iemand die in een speelgoed winkel werkt, en die vertelde dat ie alles gewoon thuis kon spelen om zo over het spel of console te vertellen. Echt ideaal lijkt me dat..
Was het maar zo'n feest :p Soms als er tijd over is in kantine ff wat proberen (snel ps2 of xbox aansluiten @ tv-tje). Maar vaak is daar geen tijd voor. :)
 
ps3 gaat gigantisch hard inslaan in de markt denk ik jammer dat ik op mijn me PSTwo te weining speel heb ook maar 4 spellen (ding heb ik 3/4 jaar)
meeste speel ik nu GT4, als ik tijd over heb en geld te veel dan een ps3 overwegen.
 
Wat mij ook nog niet geheel duidelijk is:
Kunnen de PS2 spellen op de PS3 gespeeld worden net zoals voorheen met de PS1 op PS2 console het geval was?

Denk dat dit voor beide consoles (PS3 alswel de Xbox 360) een goed verkoop argument zou wezen.
 
als het goed is zijn beide console's backward's compatible, dus ja...
ik zal als ik thuis ben vanavond alles netjes in de startpost zetten, alle image's zelf hosten en wat meer links neerzetten... misschien nog mooie titelbalkjes maken enz. :)
 
Ik kies duidelijk voor de Xbox 360. Puur vanwege de online mogelijkheden en de kracht van de machine.

Daarna komt de PS3 voor mij, omdat die kwa online net een tikkeltje minder zal zijn, DENK IK

De Revolution (opvolger GameCube) boeit me helemaal nix, omdat ze waarschijnlijk tog niet zoveel met online bezig zijn, en om nou weer mario te spelen ...... :p


Maargoed, paar vrienden van me zitten nu op de E3 (lucky bastards), en als ze thuis komen zal ik wel weer verder vertellen :p


Ow, en btw, die laatste 3 foto's van Titera zijn echte, ( die ronde ps3 dus), ziet er best mooi uit, alleen de controller van die dingen, echt vreselijk :X

ps3_screen001.jpg



3 kleuren, best nice (h)

showimage5.jpg
 
Yadajo said:
Dead or live deedt het ook prima op de dreamcast, en idd sonic waren ook DE titels..
Maar we dwalen af van het onderwerp :D ..


Je vergeet: JetSet Radio ;) Shenmue 1 & 2

Jammer dat Dreamcast weinig animo had, ding was echt mega vet toen
 
Back
Top