Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Lui bij Logitech sporen niet.
Hebben ze van die mooie std. bij die Z-5500 in hun "reclame" spotje, zijn ze gvd niet eens leverbaar 8P
 
Weet iemand hoe je Internet Explorer 7 kan downgraden naar versie 6? Versie 7 tript 'm door m'n Windowblinds skin. :+
 
IE 7 komt standaard in de update's, ben blij dat ik die niet binnen kan krijgen :p
ik had hem vorige week op de server op mijn werk binnen gehaald. Wat een bout troep.
 
Lui bij Logitech sporen niet.
Hebben ze van die mooie std. bij die Z-5500 in hun "reclame" spotje, zijn ze gvd niet eens leverbaar 8P

Logitech rules, je belt ze gewoon dat je 5.1 setje kapot is, en ze sturen je een geheel nieuwe. :D

Terwijl ik helemaal geen set had, ze willen vervolgens de afstandsbediening van je oude set, stuur je die gewoon van je nieuwe set op.

Ik heb die afstandsbediening niet nodig, zit nu wel al meer dan een jaar met zo'n setje, gratis. :#
 
is het mogelijk om een film van 29fps omtezetten naar 23fps ?

ik heb namlijke het idee dat ik een avi file van 29 heb een sub van 23.

want moet om de x aantal minuten met sub syncen
 
Vraagje:

Een vriend benaderde me om een e-mail nieuwsbrief te ontwerpen voor zn zaak, zijn hier speciale programma's voor? en hoe krijg ik het allemaal netjes in een mailtje.. invoegen als plaatje?
 
De meeste nieuwsbrieven zijn in html gemaakt geloof ik.
Zet dan wel de brief ook ergens online neer met een link in de nieuwsbrief, sommige mensen / e-mail programma's / bedrijven ondersteunen geen html in e-mail of hebben dit uitgeschakeld. Zo kunnen mensen hem toch bekijken.

er zijn geloof ik wel programma's voor. heb er zelf eens 1 gemaakt.
 
Microsoft Office Publisher...

Mensen zonder HTMLmail hoef je geen rekening mee te houden, dat zijn mensen die nu nog windows95 draaien zegmaar...
 
ik denk dat ik hem hier mag stellen, want ik heb een vraag/probleem:

ik heb een Nvidia Geforce FX 5200 videokaart. nu is het al bekent dat dit niet zo'n geweldige kaart is... als ik NFS Carbon start, doet deze het wel maar zijn de auto's allemaal zwart (ik zie wel lichtelijk wat contrast... ik kan dus merken herkennen :p)
toen dat ik... laat ik eens een driver voor die kaart downloaden, toen kwam ik op deze uit: http://www.softwarepatch.com/utilities/nvidia-geforce-fx-5200.html

tijdens de eindfase van het installeren van die driver kreeg ik een of andere Run DLL error...
de installatie was klaar... en moest hem opnieuw opstarten voordat alles van kracht was.... maar dan start ie totaal niet meer helemaal op :S

als hij bij het punt komt dat mijn desktop tevoorschijn kwam startte hij opnieuw op... en dat elke keer weer...

na het systeem hersteld te hebben naar een eerdere datum werkte het wel weer... nog een keer geprobeerd maar dan zonder opnieuw op te starten... en toen ff NFS geprobeerd... toen hadden de wagens wel mooie kleuren.. (dus de driver zou goed moeten zijn)...

nou is dus mijn vraag... waarom werkt et niet zoals het zou moeten? heeft iemand misschien nog een andere oplossing?

gr, Sebastiaan
 
Hallo, nvidea heeft like de beste driver support van alle gfx kaarten, ga je het van vage sites afhalen. Download gewoon eerst ff nieuwste driver van www.nvidia.com....

uhhuh... als jij een driver voor de kaart die ik heb kan vinden (Geforce FX 5200). er stonden namelijk alleen driver voor de 8800 serie.

als je op die site wel een goede driver voor mijn videokaart kunt vinden, graag..

gr.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top