Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
heerlijk man :D
Heb hier nog 60Mbit, maar zie geen reden om te upgraden, echt perfect zo alles :D

90Mbit heeft opzich vrij weinig meerwaarde volgens mij. Het is dat wij qua bedrag niets omhoog gaan oid en mijn ouders er niet heel wakker van liggen maar anders was ik lekker voor 60Mbit gegaan. Misschien dat ik nog wel eens downgrade :p.
 
Jep, heeft heel wat uurtjes gekost voor het werkte.
Ik heb nu even een extra hdd nodig, dan kan ik het ook op m'n i7 systeem proberen :W
 
Ik zoek nog wat sites om te downloaden via Torrent.

Heb op google wat gekeken. Maar niet echt veel gevonden. Kan ook aan mij liggen :p
Alleen the pirate bay.

Weet iemand van jullie nog wat van die sites?
 
Krijg als het goed is morgen een nieuwe laptop :D
Voor me ICT opleiding.

- Intel Core 2 Duo @ 2.17 GHZ, 2MB L2 Cache, 618 MHZ FSB (volgens mij FSB ben ik niet zeker over)
- 4 GB DDR2 Ram @ 800 mhz
- 320 GB Sata HDD
- NVidea GO1300M (iets in die regio :p)
- Ingebouwde Webcam
- 15,6" (moet wel te dragen zijn natuurlijk)
En ik zal vast heel wat vergeten zijn maar ach +)

EDIT:
- NVidea Geforce G102M @ 512 MB ipv de Go1300M :p sorry
en me FSB wordt ipv 618 667 mhz
 
Last edited:
Gewoon FTD/Nieuwsgroepen gebruiken! :love:

Haha ! Pas geleden zat je nog te miepen dat je niet ging overstappen op nieuwsgroepen omdat je niet wou betalen voor iets wat je gratis kon krijgen. En nu doe je t toch. :D!
 
"Iets" langzamer..

Ken geen andere download mogelijkheid die aan de max van je bandbreedte gaat zitten.
Torrents no-way, aangezien je pas wat snelheid pakt als er veel seeders zijn en je zelf ook uploadt, wat weer dik ten koste gaat van je down speed :)
 
is hier iemand die mij kan helpen bij het aanschaffen voor een nieuwe videokaart?

ik wil er voor zorgen dat mijn computer dan weer een tijdje meekan met de wat nieuwere games.

hier wat informatie over mijn pc:

Geforce 7600 GS
AMD athlon 64 processor 3500+ Socket-AM2 Boxed
Coolerm. Centurion 5 + 380w PSU
MBM k9vgm-v s-940 via k8m890 DDR2 vga (staat op de oude bon)

Kloksnelheid: 2.20 GHZ 3,0 GB (volgens systeemeigenschappen, zelf nooit bezig gehouden met kloksnelheid)


ik ben opzoek naar een kaart van rond de €100,-.

en zou graag jullie mening hebben over de volgende videokaart van zo'n 105 euro:

Sapphire Radeon HD 4850 (1024DDR3/PCI-E2.0)

http://www.kieskeurig.nl/3d_videokaart/sapphire/radeon_hd_4850_1024ddr3pci-e20/282667/



verder heb ik nog een vraag over het geheugen van de videokaart.
wat raden jullie aan:
persé 1024mb geheugen of kan 512mb geheugen ook.


En als ik die radeon 4850 koop, moet ik dan nog andere dingen aanpassen zoals de stroomvoorziening of andere cpu of moederbord?

graag jullie mening wat ik het best kan kopen, zodat mijn pc weer tijdje vooruit kan.

Zodat gta 4 enzo ook goed gedraaid kan worden op mijn pc, ben niet een diehard gamer maar af en toe wil ik wel recente games kunnen spelen.

Iemand met wat ervaring aanwezig die mij zijn mening kan vertellen, over wat ik het beste kan doen?

Met vriendelijke groet,
 
"Iets" langzamer..

Ken geen andere download mogelijkheid die aan de max van je bandbreedte gaat zitten.
Torrents no-way, aangezien je pas wat snelheid pakt als er veel seeders zijn en je zelf ook uploadt, wat weer dik ten koste gaat van je down speed :)

Boeie ? Ik laat het downloaden overnachten en ik heb GTAIV @ +/- 14GB binnnen... :rolleyes:
 
"Iets" langzamer..

Ken geen andere download mogelijkheid die aan de max van je bandbreedte gaat zitten.
Torrents no-way, aangezien je pas wat snelheid pakt als er veel seeders zijn en je zelf ook uploadt, wat weer dik ten koste gaat van je down speed :)

Ik ftp anders lekker op 10500KB/s :*. Gebruik usenet daar overigens ook naast, maar share account met iemand (aanrader, scheelt €€€).
 
Ik ftp anders lekker op 10500KB/s :*. Gebruik usenet daar overigens ook naast, maar share account met iemand (aanrader, scheelt €€€).

Haha, dat FTP is stokoud joh, wie update dat nog? Zit daar nog een hele community achter? :D

En inderdaad, maatjes van me doen ook 1 account, eentje op de SSL en andere op de normale poort :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top