"2 fast for race" kit

Status
Not open for further replies.
hmmm , er zijn dus weer meer kits leverbaar... :|

berensnel , als je nou 2fast kits wil hebben zeg t maar. ik kan weer wat leveren (en ja , meer dan 6)
 
Lekker belangrijk dat er dalijk 8 mensen met een 2f4r kit staan op een meeting , denk ff na , er staan dan 100 scoots met speed bijv.
 
Daar gaat het niet om, we hebben die set verkocht in de veronderstelling dat er misschien max 5 van die setjes in omloop kwamen. Dan heb je iets speciaals, nu ook nog wel maar et is toch minder ;)
 
Tsja ik had echt niet verwacht dat er zoveel in omloop kwaren. Koopmans zei ook dat ze er 1 konden krijgen en heel veel meer waarschijnlijk ook niet. Maar goed et blijft leuk spul, en het is je hobbie of niet ;)
 
Tegenwoordig ben je pas exclusief als je zelf iets ontwerpt , dan weet je cker dan NIEMAND t heeft of kan krijgen.
T lijkt wel of de jeugd steeds meer geld heeft en t spul alleen maar koopt om 'stoer' te zijn. Ze hebben geen benul van wat ze hebben of wat ze er mee kunnen.

Maar dat neemt niet weg dat t toch wel leuk is om te zien wat zoiets nou gaat scoren
 
Ach al hebben er 15 mensen zon kit. Je kan de mensen op 1 hand die weten wat ze met de kit aanmoeten :)
 
True True

Wat zal ik lachen om diegenen die nu met een grote bek rondlopen, als die cillindertjes van een fortuin vastlopen straks joh :D:*

(**Alexander: verander die sig gek, je walvis was geen 3e dit jaar :D:***)
 
Jeroen said:
Doe ff niet van die loze uitspraken.

Als ik die Italiaanse knakker 50.000 geef en hij mij 6 cilinders, dan kan jij toch echt gaan lappen :L.

Edit; van enige dislectie kan men hier wel spreken :)

Ik heb idd uit betrouwbare bronnen gehoord dat als je er zoveel wild, je er zoveel kan krijgen (tot op zekere hoogte natuurlijk, niet gelijk 100 bestellen:|)
 
Ik vind eigenlijk dat het niet zoveel uit maakt, het is wel jammer dat het niet zo exclusief meer is dan, maar aan de andere kant, wat maakt het uit, ik kan het nu toch niet meer veranderen (alhoewel ik nog wel een tijd moet werken om te zorgen dat het allemaal betaald wordt) maar we zullen wel zien hoe het afloopt... :)

Nick
 
mja denk dat er nu wel 25 a 30 op de markt zijn , misschien wel meer! das kuttig

word net als met vtm's denk ik :|
 
nou het lijkt mij eigg ook niet leuk als je 1 van die cilinders hebt.. en je krijgt een warmlopert ... en er zijn geen zuigers etc voor te krijgen....

of dat je bruut vermogen scoort en hij loopt vast.... dan wil je off course weer zon cilinder.. en als die dan echt moeilijk te krijgen zijn .... tsja
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top