"2 fast for race" kit

Status
Not open for further replies.
dit is de zoveelste pagina zonder feiten..

ik ben wel nieuwsgierig hoe deze cilinder ontworpen is en ook ik ben natuurlijk benieuwd wat er in praktijk van terecht komt. ik hoop dat er snel meer diepgaande gegevens bekend worden over deze snelle cilinder.
 
Wat een gezeik , mensen die Ferarri rijden kunnen hem toch ook niet uit elkaar halen of repareren :p , lekker boeiend dat alle kinderen tegenwoordig speed kopen.Moet je toch zeker zelf weten.Ik ben ook nog lang geen 18, ben ik dan ook een meeloper omdat ik een snelle setup heb.

Maargoed weer ontopic, ik kan er overheen gelezen hebben maar wat is nou de de precieze prijs van de cilinder en krukas :?
 
JohnB said:
Dan noem jij Inne , een kleine 50% van dit forum een aarz

Goed bezig voor iemand die een site moet promoten

Waarom zou je je hier uberhaupt druk over maken? ik zie het meer als gasten van 16 jaar snelle spullen misgunnen. Je gaat toch gewoon uit jezelf een snelle scooter opbouwen, als je hobby hierbij ligt.. Lekker belangrijk of ze het wel of niet meelopen, het is hun geld en hun scooter. Wat moeten ze nou met iemand die jankt over dat ze nog jong zijn en geen ervaring hebben, ervaring is er om op te doen...
 
Last edited:
closed, voor offtopic blaten hebben we GC/het theekrans forum.
Mochten er resultaten van iemand zijn zie we wel weer een topic verschijnen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top