too fast for race MINA!!!!

Status
Not open for further replies.

Tim_xsh

Well-Known Member
hij komt deze winter volgens mijn bron :)

heeft iemand al meer info ? ben erg benieuwd en kan niet meer wachten :~ :~
 
Advertisement - register to remove this

Vet :) , zelfde bron als waar je van hoorde dat de cilinder uberhaupt in productie zou gaan ? :p , toen geloofde niemand je maar bleek toch waar te zijn.
 
Grappig , jammer dat nog niemand echt een ubervette score heeft gezet tot nu toe met de pia versie (of zit ik er naast)
 
Exup@NRG said:
Grappig , jammer dat nog niemand echt een ubervette score heeft gezet tot nu toe met de pia versie (of zit ik er naast)

Je zit er naast, @ koopmans rond de 25 pk (nee, geen "koopmans" pk's)
 
Joël said:
Je zit er naast, @ koopmans rond de 25 pk (nee, geen "koopmans" pk's)


dus dat is +/- 3 pk meer dan hoogst scorende 70 cc .
10 cc meer , extra luxe uitlaatpoort en een inmense prijs.. tis maar wat je er voor over hebt :rolleyes:
 
Exup@NRG said:
dus dat is +/- 3 pk meer dan hoogst scorende 70 cc .
10 cc meer , extra luxe uitlaatpoort en een inmense prijs.. tis maar wat je er voor over hebt :rolleyes:

Ik vind het anders nog al een prestatie, tot over de kop getunede 70cc's die net de 20 (niet) halen, of een standaard 2fast waar je 25 pk op beukt.. 3 pk is een hoop als je eenmaal de 20 over bent :X
 
Bas@ICE said:
Vet :) , zelfde bron als waar je van hoorde dat de cilinder uberhaupt in productie zou gaan ? :p , toen geloofde niemand je maar bleek toch waar te zijn.

idd bas :)

me bron zit bij sa...

prijs zal wel in de zelfde richting zitten als de pia versie , t is immers een uniek iets :)

en ik denk niet dat 25 tovami pk's de top zijn , kijk hoeveel research in 70 cc tuning zit en hoe kort mensen met 2fast bezig zijn . daarvoor is men ( koopmans) best ver vind ik {!

de cilinder komt over de winter uit . evenals een 2fast uitlaat !
 
Exup@NRG said:
dus dat is +/- 3 pk meer dan hoogst scorende 70 cc .
10 cc meer , extra luxe uitlaatpoort en een inmense prijs.. tis maar wat je er voor over hebt :rolleyes:

Het is 8 cc meer, en als je 8/70 deel neemt van 22 heb je 2,5 pk. In verhouding dus 24,5 pk.
De 2fast scoort echter standaard al 25 pk met een 70cc pijp!! Reken maar dat er nog meer uit die cilinder kan komen als er mensen echt tijd in gaan steken.
Hij is inderdaad erg duur, maar des te te beter anders rijdt binnen de kortste keren elke kneiter met zo'n cilinder.
 
bovendien speed + tuning zit ook al rond 600 € als je van gewoone verkoopsprijzen uitgaat

t enige wat echt duur is vind ik , is de as . mja dan heb je echt DE mooiste as die er is naar mijn mening
 
Tim_xsh said:
bovendien speed + tuning zit ook al rond 600 € als je van gewoone verkoopsprijzen uitgaat

t enige wat echt duur is vind ik , is de as . mja dan heb je echt DE mooiste as die er is naar mijn mening
wat dan nog, je bent dan nog steeds veel duurder uit met 3x (?) kotteren, krukas (2f4r/rhq oid), lagers en eventuele tunekosten
 
maar er zit in principe dus geen verschil in de speed of 2fast4race setje , Mol had toch met zijn speed ook 25 pk gehaald?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top