pro race 1 vs pro race 2

eric AkA wicked

cilinder loosheid
hallo ik hoor eigelijk nooit de verschillen tussen de pro race 1 en 2 enkel en aleen dat er pr2 een lossebinne kop zit maar zit er eigelijk verschil in timing van de poorten en is het veel verschil?
 
Advertisement - register to remove this

zowiezo is de buitenkant ook anders :p maar daar hebbe we nix aan, Ik heb een pr1 gehad en heb nu een pr2 maar mij leken op het oog de spoelers anders als je er zo vanaf de hemtkant inkijkt dus dan lijkt mij ook wel dat er meer veranderd is aan timing ect maar zeker weten weet ik het nie.
 
maar heeft de cilinder geen vlinder poort? teminste op de fotos onduidelijk
en met welke cilinder is de pro race nou te vergelijken dan ik dacht iets van een evo maar van andere hoor ik weer anders
 
hier zijn al wat toppics over geweest, pro race 1 was hoogtoeriger dan pro race 2 dacht ik en ze hebben alle2 een ovale poort met fluiters.
 
eric AkA wicked said:
maar heeft de cilinder geen vlinder poort? teminste op de fotos onduidelijk
en met welke cilinder is de pro race nou te vergelijken dan ik dacht iets van een evo maar van andere hoor ik weer anders

Pro race is ovale uitlaatpoort met fluitpoorten.
En een cilinder vergelijken kan niet echt vind ik.
Ik denk toch wel dat een pro race hoort in het rijtje:
- evo
- manston
- speed.
 
ik kan met roedi meegaan, en weet ook dat de pro race 1 hoogtoeriger is dan de pro race 2, daarom zou ik eerder de pro 1 in het rijtje evo enz zetten, maar pro 2 heeft in ieder geval ook genoeg power voor dat rijtje:)
 
dieselmaniac said:
ik kan met roedi meegaan, en weet ook dat de pro race 1 hoogtoeriger is dan de pro race 2, daarom zou ik eerder de pro 1 in het rijtje evo enz zetten, maar pro 2 heeft in ieder geval ook genoeg power voor dat rijtje:)

als iets toeren jankt hoeft dat nog niet te zeggen dat het snel is...
 
JasperdB said:
als iets toeren jankt hoeft dat nog niet te zeggen dat het snel is...
idd pro race 1 knalde veel toeren maar de power kwam er niet echt uit, dat hebben ze verbeterd bij de pro race 2, 2de versie was ook beter afgewerkt geloof ik.
 
Back
Top