"2 fast for race" kit

Status
Not open for further replies.
Ik dacht dat het hoogste tot nu toe 22.6 was , als ze nu al over de 23 gaan met 70cc hoef je over 2 jaar geen 2f4r meer te kopen om over de 25 pk te gaan 8P
 
Ik bedoelde meer het verschil tussen een 2f4r en bijvoorbeeld een Speed, dat het allebei gewoon loei hard gaat. Uit zo'n 2f4r valt meer te scoren, maar ik bedoel ze gaan allebei gewoon hard :p

De Jager ging over de 23 pk maar toen draaide het zooitje in de soep had ik begrepen.
 
TP Erik Aerox R said:
Ik bedoelde meer het verschil tussen een 2f4r en bijvoorbeeld een Speed, dat het allebei gewoon loei hard gaat. Uit zo'n 2f4r valt meer te scoren, maar ik bedoel ze gaan allebei gewoon hard :p

De Jager ging over de 23 pk maar toen draaide het zooitje in de soep had ik begrepen.


Denk dat er met fast for race kit best hoog valt te scoren. Maar niet als in het in handen komt van beunhazen.
 
ManourtF said:
zo bedoel ik het niet. het maximum wat hier wordt gehaald door bijv Twins zit rond de 22 + pk. daar zit extreem veel werk in en de mensen van Twins hebben egt wel de technische Know How die te vergelijken is met velen van Malossi. Malossi zit met hun speeds in de races ook zo rond die score. .............??
Twins (en ook koopmans en de jager) heeft zeker wel veel verstand van 2 takt tuning, maar waarop baseer jij je als je zegt dat ze even ver staan als Malossi? En dat Malossi racers zo'n 22pk hebben? Malossi staat echt nog wel een grote stap verder als de top tuners in NL. Daar in Italie hebben ze een team van wel 20 man die constant bezig is aan verdere ontwikkeling enz. Als je bijvoorbeeld naar de resultaten van de isc kijkt zijn het toch wel zo goed als altijd de fabrieks geprepareerde scoots die in de top 5 rijden, en ze rijden dan btw nog met 19mm carb.
 
Tim_xsh said:
mja denk dat er nu wel 25 a 30 op de markt zijn , misschien wel meer! das kuttig

word net als met vtm's denk ik :|


Ahh wat zielig nou hebben de mensen geen exclusief product meer want er zijn er 10 extra gemaakt.. :| VTM uitlaten wordt je namelijk ook mee DOOD gegooid he? iedereen loopt maar te klagen over dat het niet origineel is, maar nog steeds geen hond weet wat het eigenlijk is. Zo groot is dit forum niet vergeleken met iedereen die scooters opvoert en als je zo'n kitje hebt heb je heus wel iets speciaals hoor. nofi
 
18 pk uit 70cc was 2 jaar geleden uber, toen claimde de jager al 21pk te hebben.....
Ik meen dat er toen wat mensen out gingen op lelystad toen ding vd jager op de bank ging
nu is 20pk normaal, en de jager claimd 23pk+.... Ik geloof het wel iig, ook zonder grafiek :)
 
Last edited:
monstaboy said:
Ahh wat zielig nou hebben de mensen geen exclusief product meer want er zijn er 10 extra gemaakt.. :| VTM uitlaten wordt je namelijk ook mee DOOD gegooid he? iedereen loopt maar te klagen over dat het niet origineel is, maar nog steeds geen hond weet wat het eigenlijk is. Zo groot is dit forum niet vergeleken met iedereen die scooters opvoert en als je zo'n kitje hebt heb je heus wel iets speciaals hoor. nofi


je begrijpt me verkeerd .

eerst was t een beetje zo dat er maar 10 waren (vtm's) , daar wou iedereen wel 10 maanden voor wachten , nu zijn het er 25 ofzo ? misschien wel meer.

heus niet iedereen heeft een vtm , dat weet ik ook wel . t blijft gewoon een top ding , aleen de meeste echt snelle minas (cozmo , marco , beresnel...) hebben of hadden wel een vtm .
de echt heel erg exclusiefe charme gaat er een beetje van af .
snap je wat ik bedoel?

dat gebeurt nu met 2fast ook , als sa hem eenmal in zn catalogus heeft gaat t net zo als met speeds hier (in duitsland) 2 jaar terug waren er 2 a 3 kitjes in de fora , nu 40 of 50 .
 
lekker boeiend toch allemaal?
Je koop toch wat je zelf wil en voor je eigen kennis en ervaring te verrijken en niet om exclusief te zijn of er bij te willen horen :rolleyes:

wie dat wel doet is een aarz
 
Razma said:
lekker boeiend toch allemaal?
Je koop toch wat je zelf wil en voor je eigen kennis en ervaring te verrijken en niet om exclusief te zijn of er bij te willen horen :rolleyes:

wie dat wel doet is een aarz

Ik denk dat dit er toch altijd wel bij komt kijken :p
 
Dan noem jij Inne , een kleine 50% van dit forum een aarz

Goed bezig voor iemand die een site moet promoten
 
JohnB said:
Dan noem jij Inne , een kleine 50% van dit forum een aarz

Goed bezig voor iemand die een site moet promoten

euh.. het is toch gewoon zo?
en persoonlijk heb ik ook gewoon m'n mening onafhankelijk van m'n werk..lb
 
ik weet een andere voor LB , mja dat is te ver offtopic

Heeft MOL misschien nog wat leuks om te melden mbt het blokje wat ze aan het prepareren zijn?
 
Razma said:
lekker boeiend toch allemaal?
Je koop toch wat je zelf wil en voor je eigen kennis en ervaring te verrijken en niet om exclusief te zijn of er bij te willen horen :rolleyes:

wie dat wel doet is een aarz

Als ik zo'n kit zou willen kopen zou er in eerste instantie in mijn bolletje omgaan: Yes, ik heb een cilinder die (bijna) niemand anders heeft. Ik vind dat dat exclusieve van die cilinder dus echt wel meespeelt, maarja dat is persoonlijk natuurlijk...
 
JohnB said:
ik weet een andere voor LB , mja dat is te ver offtopic

Heeft MOL misschien nog wat leuks om te melden mbt het blokje wat ze aan het prepareren zijn?
wij zijn nog druk bezig met het laten maken van een uitlaat. t schiet alleen niet op. :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top