XSH sprinter mina

Klinkt goed... :~ +ralf+
k snap alleen waarom iedereen zit te stressen om die grafiek? :?
komt vanzelf wel, de wereld gaat niet ten onder als hij over een paar weken die grafiek post... :rolleyes:
 
Hehe p*/meltjes. Heb net ook een grafiek van Piet Paulusma toegestuurd gekregen dat het morgen zo heet wordt dat de poolkappen spontaan smelten. :L
Morgen een update.....
edit: best loos deze reactie, maar kon t gewoon niet laten. :p

Verder wens ik XSH natuurlijk succes met vermogenstoenames behalen
 
Haha boeiend , vind dat geheimzinnige gedoe ook altijd maar niks...tis maar een scooter :p

Maargoed kan er niet wakker van liggen.
 
Eerst zien dan geloven :D Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk trouwens.. Eerst iedereen vette moeite doen om bij de 20 te komen en opeens 28 scoren. Maar het kan. We zien het wel op Jubbega!

Groeten,

Gert-Jan
 
wat is het probleem nou dan? dat ding scoord echt geen 28 met normale brandstof en de verkrijgbare spullen voor mina.
en 28pk appart met andere toevoegingen? Heb iemand het al meerdere malen zien halen hoor :rolleyes:
 
nu wel genoeg gespeculeerd heh mensen, ik vind het ongelooflijk gewoon dat jullie allemaal zo happen, denk dat Marco zichzelf kapot lacht...ik iig wel :)
 
Last edited:
Ja echt lig dubbel om al die mensen die zich hier druk om maken :p

Dus laat deze maar lekker naar de bodem zakken tot er weer nieuws is...
 
Pronk said:
nu wel genoeg gespeculeerd heh mensen, ik vind het ongelooflijk gewoon dat jullie allemaal zo happen, denk dat Marco zichzelf kapot lacht...ik iig wel :)

Precies, zo gaat het altijd als marco geheimzinig doet.
Iedereen is hier mooi aan het happen en hij lacht zich helemaal dood!!!
 
Pronk said:
nu wel genoeg gespeculeerd heh mensen, ik vind het ongelooflijk gewoon dat jullie allemaal zo happen, denk dat Marco zichzelf kapot lacht...ik iig wel :)

Je gaat zelf ook een grafiek zitten maken in paint :L

Net of jij wel een leven hebt dan.
 
Back
Top