XSH Runner

Die score is echt ziek,mss wel hoogste score in Nl ooit gehaald en ik heb het magische blaadje vast gehad waar die op stond,mijn levensdroom is voltooid:P
 
dat niet, wel zonder NX denk ik.

Iig ding doet samen met de runner gewoon goed hard, kan je trouwens niet meedoen aan het NK wheelspin? 8P
 
lamahoofd said:
Die score is echt ziek,mss wel hoogste score in Nl ooit gehaald en ik heb het magische blaadje vast gehad waar die op stond,mijn levensdroom is voltooid:P

idd met 1 cilinder wel : Hendrik : 27.4
: ABT : 28.2?(dacht ik , met twin cilinder)
: Fred Motoren : 30.8 (70cc Speed+NOS)

Grtz B
 
barryzipsp said:
idd met 1 cilinder wel : Hendrik : 27.4
: ABT : 28.2?(dacht ik , met twin cilinder)
: Fred Motoren : 30.8 (70cc Speed+NOS)

Grtz B

Het hoogste is bij mij tot nu toe iets van 27,5 Gecorrigeerd en de hoogste metingen thuis zijn 28,5 alleen kunnen we daar niet meer corrigeren dus ik weet niet of dat hoger of lager zal uitvallen.

Verschil met hendrik is dat ik misschien 10 runs gemaakt heb en maar één keer iets zwaardere rollen geprobeert heb, als ik er netzo veel tijd in ga steken komt ie ook wel over de 30:P

Maar dat zegt natuurlijk niets over hoe goed het 2fast blokje loopt, mijn complimenten :)
 
wat let je dan aad?

vind btw de score van fred niet meetellen, met nos is er ook wel vaker boven de 30 gescoord door mol enz.

scores met nos tellen gewoon niet mee in zo een rijtje.
 
Bart@Sp said:
hijs lekker hennie, btw hoe gaat het met de wheelspin?

thx mensen :)

@ bartus: jah het gaat wel he.. 1 run heeft die het meestal wel, de 2de al niet meer omdat de overbrenging dat ook wel warmer is he :) maar ik vind het best wel ziek dat die met zon lage RF nog wel wielspin heeft :D

btw. in zadel, carterkap en achterveer komt ook nog verandering in :+

AdiozZz
 
Back
Top