Maar om er 1 te vinden moet je verdomd goed zoeken. Daarom dat ik er ook 3 uur voor moest rijden. Naar mijn mening heb ik de laaste in NL kunnen vinden .
Leverancier schijnt nogal props met distributie te hebben ofzo. Maar wat ik hoorde waar ik hem vandaan heb komt er over 3 weken flinke lading aan in NL.
Maar het is echt top hoor het ding. Paar vrienden van me hebben het gehoord hiero en die vinden het helemaal top en willen hem ook nu halen. Ik zou zeggen heb je het geld koop hem.
Er zit ook een shitload aan kabels bij voor van alles en om hem op je xbox aan te sluiten gaat via een optische kabel
Hm zon headset is wel echt nice, ik speel savonds ook met mn geluid bijna uit
Trouwens, op laguna: die corkscrew blijft idd lastig, ik heb altijd dat ik er veels te vroeg rem. Wel jammer dat je geen gold hebt Rudy, dan kon ik lekker tegen je ghost rijden
Ik ben te cheapass gold te nemen , voornamelijk omdat ik geen vaste netwerkkabel @ mijn x360 heb liggen. Verbind hem af en toe wel eens met behulp vd laptop (gedeelde verbinding) met internet maar echt handig is dit ook niet.
Corkscrew blijft idd heel lastig, er zijn auto's die ik er makkelijker doorheen krijg op een of andere manier. Je kunt ook best nog wel iets "afsnijden" voordat je straftijd krijg. Ik stuur vaak al redelijk vroeg in en geef na de eerste turn in al heel snel weer (vol) gas. Die 22B heeft toch zat grip .
Lastigste blijft toch het instuur punt, het lukt mij bijna nooit er 3x achter elkaar hetzelfde doorheen te gaan....
True, maar ook als je de heuvel op komt, soms "zweef" je nog een beetje waardoor je dan weer NET te laat remt, of iets te vroeg waardoor je weer een halve seconde verliest omdat je idd dat punt verkeerd pakt
Maar ok, zodra ik je tijd heb verbeterd hoor je het wel ( als het uberhaupt gebeurt want die 1.31 is wel echt nice )
weer iets van mijn tijd afgereden, was de hele ronde net wat trager (1e bocht wat te breed genomen) maar nam de corkscrew dit keer net iets beter. Ben er nog steeds van overtuigd dat er een halve sec af moet kunnen.
Hij rijd idd wel grappig, maar die Elise zal stukken sneller zijn. Het zijn alleen niet altijd de snelste auto's die het leukste rijden!.
Ik ben overigens van banden merk geswitched, had pirelli's oid met 50% korting nu wat duurdere waardoor ik precies 700 ben .
edit dinsdag:
Ik ben vanmiddag nog eens aan het prutsen geweest met de 4wd afstelling, als je hem wat meer op de achterwielen zet (reed met 27/73, nu met 10/90) heeft de auto bij slomere bochten veel meer grip met het insturen!.
Het is me alleen nog niet gelukt een compleet goed rondje te rijden, zat @ 1e tijdmeting een keer 0,5 sec onder mijn oude tijd! maar het laatste stuk van de baan wil nog niet echt lekker.
Ook in de B class? , als ik zie dat lui @ wr 1:27 met een elise rijden zou het me verbazen als jij een 1:28 haal met een evo (4wd oto's zijn gewoon wat ongunstiger namelijk).
Ik hou trouwens maar op met die 22B @ laguna seca het begint iri te worden nu. Net 25 rondjes gereden en hem er een 100ste onder gereden.....
Met een A class auto haal je dit inderdaad met gemak , lui @ scoreboard rijden met A class auto's rond de 1:22 . Maargoed die lui zijn echt te idioot snel, en waarschijnlijk een complete dag bezig die auto af te stellen etc.