This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Aaah oke! ik heb mn US al veranderd in NL bij hotmail, maar als ik m open op xboxlive staat er nog steeds US? ff mijn account weggooien en opnieuw met hetzelfde mailadres starten? Dan gaan wel mn save-games eraan zeker?

Gr

Aaah oke! ik heb mn US al veranderd in NL bij hotmail, maar als ik m open op xboxlive staat er nog steeds US? ff mijn account weggooien en opnieuw met hetzelfde mailadres starten? Dan gaan wel mn save-games eraan zeker?

Gr

Iemand hier wat nuttigs over te zeggen ipv over een veelste dure xbox?

Iemand hier wat nuttigs over te zeggen ipv over een veelste dure xbox?

volgens mij ben je je save games dan wel kwijt idd. Gister logde ik met een ander account op xbox in maar had ik ineens geen save-games dus denk idd dat ze aan je account gekoppelt zitten!

Gr

Dit heb ik ook, heb xbox erover gebeld en zeiden dat ik een nieuw email adres moest maken + een nieuw gamerprofile + ook nieuw Live betalen dus alle gamerpoints weg + saved games ook

Ik heb nu gewoon op google een adres gezocht uit amerika, dat ingevult en nu werkt het gewoon

btw sinds kort weer verslaafd aan COD3 multiplayer 8)

Oké, nja ik zit echt met de controls van GTA in mn hoofd..

verder is het ook allemaal veel houteriger dan GTA, de bewegingen + de auto's vooral..

dat zeker

mja hij was hier maar 25 euro, dus maar meegenomen

missies zijn opzich wel grappig, de chaos enzo dingetjes er bij + auto's jatten

@Wieger ik heb ook zo'n verhaal met die tering kinder beveiliging ofso.. heel raar.. ik moet heel de tijd een wachtwoord invoeren als ik iemand wil toevoegen enzoo.. krijg ik er ook niet uit.. behalve helemaal opnieuw beginnen maar daar begin ik dus niet aan.. xbox ken der ook nix aan doen..

sinds de week ook weer 3 maanden gold gekocht ben nu COD5 online aant knalle.. echt bruut!
van de week ook maar eens aan COD4 online beginnen

COD4 komt morge bij me binnen

Succes met de verslaving

Knal dat ding ook maar weer eens aan om wat te gaan killen 8)

Tip: Speel het met een koptelefoon

Doe dit zelf sinds korte tijd ook, en de beleving is veel beter. Je kunt precies horen of der iemand links,rechts of achter je loopt, hoort iemand eerder aankomen etc.

Last edited:

Als je een beetje degelijke tv + geluid hebt ook hoor dus dat koptelefoon slaat totaal nergens op mja..

Status
Not open for further replies.