XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Binnenkort ga ik op kamer, dus ga ik absoluut een xbox aanschaffen.
En voor school heb ik ook een laptop, met een HDMI aansluiting erop.

Watvoor kabel heb je dan eigenlijk nodig?

Op mijn laptop zit dezelfde als je hier onderaan ziet, dus gewoon eigenlijk een kabel met 2 van die aansluitingen?

360_hdmi_540x405.jpg

een HDMI kabel is idd met 2 de zelfde aansluitingen. 1 voor in de xbox en 1 voor in een beeldscherm.
Maar waarschijnlijk is die aansluiting op je laptop bedoeld om de beelden van je laptop op een ander scherm te laten zien. en niet om beelden van een extern apparaat op de laptop te laten zien.
Ik weet niet of je laptop dus ook beelden kan ontvangen.

Hoe moet ik dan de xbox op mijn laptop scherm aansluiten??
Want bij de oude had je zo'n VGA kabel, en bij deze niet dneki k.

Mijn laptop heeft dus wel een VGA aansluiting.

Last edited:
ja, maar ondertussen heb ik gevonden dat een vga op een laptop meestal alleen OUT is, en die op een pc scherm dus IN. Maar dan neem ik mijn pc ook mee :p

of alleen je monitor :!

op laptops is idd alleen maar output, of je moet eentje hebben van 083752938457 euro ofzo met ene kk dikke kaart er in die input heeft :X

yay, ik heb er ook eentje gekocht gisteren.

Heb even op mijn normale tv gespeeld maar dat is niet erg tof, dus ga ik na school een VGA kabel kopen voor de pc. Dan goed knallen.

Heb de Elite versie gekocht samen met GTA 4 en Fifa 08.

Straks ook meteen Live in orde maken. 8)

Ook maar "even" een Xbox 360 gekauft: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004006216281&Section=GAMES :W :W

Alleen nog Call Of Duty 4 halen en dan kan ik wel even vooruit :P

Edit //

Weet iemand ook mij te vertellen wat de Online kosten zijn ?
Ik dacht iets van 60euro per jaar oid ?

Bestel dus niks meer bij bol.com..

Kreeg een mailtje dat mijn Xbox pakket voor 2 oktober geleverd zou worden aangezien die niet op voorraad was dus kreeg ik vandaag een telefoontje dat het week 45 word.. Dus ik weer mailen naar bol.com en hun maar volhouden dat het voor 2 oktober word geleverd..

Weer gebeld en opeens is het verplaatst naar week 48..
Dus de bestelling ge-annuleert en morgen maar naar Mediamarkt om daar een 360 te kopen :+

Wat een drama :P

Mannen, kan ik ook gewoon demo's downloaden als ik alleen een maand Live heb? Heb zo'n kaartje van maand gratis live nog van toen ik GTA kocht, zou nu graag een demo downloaden, kan dit?

is dat dan gratis of moet ik er ook nog voor betalen. Ik zag een keer namelijk dat je iets moest kopen en dan kreeg je 400 punten oid. en dan kon je wat downloaden. Ik wil bijv. pro09 demo downloaden, kan dat gewoon?

laat maar, xboxonly.nl bied uitkomst :)

- Demo's
Soms sta je in de winkel met een game in je handen en weet je maar niet of de game het aanschaffen waard is. Gelukkig biedt Xbox Live Marketplace de uitkomst. Je kunt namelijk van bijna elke Xbox 360 (en Live Arcade) game een gratis demo downloaden, vaak nog ruim voordat de game in de winkel ligt. Dit is niet alleen leuk omdat je de game alvast kunt uitproberen, ook weet je zeker of de game je geld waard is en zul je niet gauw een miskoop meer doen.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back