XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Mis je dan niet links en recht wat beeld ? Zo niet , dan moet het uitgerekt zijn naar boven en beneden ?

Mis je dan niet links en recht wat beeld ? Zo niet , dan moet het uitgerekt zijn naar boven en beneden ?

Nope, je hebt verschillende instellingen net zoals bij je XBox DVD speler, auto modus past het scherm 9/10 keer perfect af, en als dat niet zo is dan zoek je gewoon even snel door de makkelijk toegangbare afmetingsformaten, en dan heb je binnen 10 seconden een perfect passend beeld.

Vaag. Normaal is het óf oprekken ( boven - beneden ) óf uitrekken ( links - rechts ). Aan de ene kant vind ik die balken wel wat hebben. Echt filmisch.

Ik heb zo straks ook maar eens een xbox360 gekocht :#. Een supersize pack met 60gig geheugen, 2 controllers, afstandsbediening, PGR4 en Gears of War. En ik heb er nog GTA bij gekocht :W

Laat 't gamen beginnen :7

Alleen volgende maand nog even een nieuwe tv kopen :#

heb pgr4 gister ook gekocht, wat rijden die motoren kk zeg:P Wel tof dat je van binnen kan zitten enzo, verder is forza qua besturing veel en veel beter:P

Kom er net achter dat er ook een USB poort achterop me 360 zit :P. Helemaal moeilijk zitten doen met dat windows media center enzo, blijkt dat ik gewoon via me externe harde schijf dvd's kan kijken :W

dat lukte mij niet.. ??
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Supersimpel, je plugt hem erin, gaat vervolgens naar Media in dat main menu van je 360 (zorg dus dat er geen spel in zit), vervolgens naar Films/Movies. Dan zie je niks, moet je op X drukken, en dan kan je kiezen uit je Memory Card, Externe Harde Schijf of Windows Media Center, HD kiezen en dan zie je al je films.

Iemand nog een goed bedrijf omgeving Rotterdam die me 360 kan ombouwen? Ding staat beetje stof te happen omdat ik liever me geld uitgeef aan me kever dan aan games :P.

Besteld voor €4,50 p/stuk. Bij 6 spellen bestellen krijg je er 1 gratis :')

051 Gears of War
204 MX vs ATV Untamed
208 Sega Super Stars Tennis
223 Grid
227 Ninja Gaiden 2
228 Dragonball Z Burst Limit

Status
Not open for further replies.
Back