XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Uitgaande van WinXP, naar mijn netwerklocaties gaan, links klikken op netwerkverbindingen weergeven. Dan rechtsklikken op de verbinding met je xbox, (lan-verbinding bijv.) eigenschappen.

In dat vakje naar beneden scrollen naar Internet protocol (TCP-IP) dubbelklik erop. Vakje aankruisen, het volgende ip adres gebruiken.

Ik heb bij Ip, 192.168.0.1
subnetmasker 255.255.255.0
Standaard gateway niks. Op ok drukken en dat zou het moeten zijn.

Het delen doe je op die draadloze verbinding rechts klikken, eigenschappen.

tablad geavanceerd -> aankruisen, andere netwerkgebruikers mogen via deze computerverbinding maken... en andere netwerk.... beheren en uitschakelen.

Zo heb ik het en dat werkt, succes ermee.

Even hier weer op terug komen. Dat delen kan ik alleen kiezen voor de vaste verbinding. Bij de draadloze staat niets bij wat lijkt op delen.

edit, gelukt! wizardje gedraaid van xp netwerk gebeuren, nu kon ik deze optie wel kiezen en klaar.

Last edited:
Iemand hier nog interesse in:
Sega Superstars
MX vs ATV untamed
Dragonball Z Burst Limit
Ninja Gaiden II
Grid
Gears of War

Alles in 1 voor 30euro, verzenden 50/50. (de firmware van je Xbox360 dvddrive moet wel een kuurtje hebben gehad om deze spellen te kunnen spelen ;))

Genoeg goede games uit de laatste tijd:

Gears Of War 2
Guitar Hero World Tour
Dead Space
Fable II
Fallout 3

En nog een hele sloot :)

far cry 2 valt me redelijk tegen..

graphics zijn niet echt denderend (assasins creed / cod 4 vond ik mooier)

wel leuke dingen dat je wapen kan jammen en dat je kunt upgraden e.d. maar het valt me nogal tegen maar heb ook nog maar 2 uur gespeeld.

gears of war 2 heb ik ook net binnen en die ga ik vnaaf even proberen.. unreal 3 engine belooft wel wat !!

de engine is hetzelfde toch.. ;)

maar gow 2 is echt tof !! vette graphics en speelt gewoon lekker weg. (gewoon een verhaal dat je doorloopt)

met farcry 2 zijn de graphics echt matig imo en heb je geen verhaallijn. je kunt zelf rondrijden door de jungle (net als assasins creed) en kun je kiezen of je een missie accepteerd of niet. en ook weer hetzelfde verhaal als bij assassins creed dat als je een 'way point' in handen hebt / dus al die ventjes afgemaakt dat je na 5 minuten alles weer vol hebt staan met die personen..

Ja dat vind ik dan ook nog wel irri, 1 minuut later staat alles weer netjes terwijl je het daarvoor allemaal kapot hebt geknald :D

Maar die afrikanen kunnen waarschijnlijk heel snel bouwen en er zijn er natuurlijk miljoenen in de wereld, dus vandaar :P

Inderdaad veel goede games.
Ik wacht weer even met een bestelling want er komen ook nog genoeg toffe games uit zoals:
~Midnight club LA
~Banja Kazooi
~James Bond Quantom of Sollance
~Mirror's Edge
~Red Alert 3
~Prince of Persia
~Motogp08

Games die ik net binnen heb gehad:
~Viva Pinata Problemen in het Paradijs
~Saints Row 2
~Pure
~Lego Batman
~Star Wars The Force Unleashed
~TNA IMPACT

Ben helemaal verslaafd aan Fable 2, alleen teringgodverdomme wat maakt die kut xdoos een herrie, helemaal para word je ervan als dat ding een dag aan staat

ben blij als de games vanaf HD gespeeld kunnen worden.

Wachtend op PES2009 / Call Of Duty en Gears of War 2 :)

Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Need For Speed, ik vond Prostreet niet echt leuk dus hopen dat deze beter is :W

Iemand toevallig het spel Army of Two gespeeld ?
Wil deze morgen even gaan halen, kost maar 20euro :+

Status
Not open for further replies.
Back