This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
arcade heb ik nog niet zo veel, maar ondertussen ben ik op 48% ofzo 8)

ben er ook al maanden mee bezig btw 8P

Dennis; gta iv is 29 april

@ FM2 discussie; Spel allang uitgespeeld, ook arcade etc.
Best geinig spel, moet alleen nog:
- all cars from japan
- all cars from USA
- 1.000.000 online credits
- de 4 secret collectors (geheime achievements)

en dan heb ik ook alle achievements. Maarja, daar heb ik geen zin in

Vandaag maar wel even alle achievements voor halo 3 gehaald, dus nu ook 1000/1000 en katana op m'n rug

The Fox NL btw

Forza 2 heb ik sinds december uitgespeeld op een aantal van die achievements na (dat is gewoon te kansloos veel werk om te halen). Ik vond een aantal van die races op een gegevenmoment ook wat teveel worden. Voornamelijk die endurance races duren me echt te lang af (redelijk aantal door een hired driver laten rijden).
Momenteel voornamelijk bezig timetrails te rijden met allerlei auto's . Die tijdens @ scoreboard haal ik ook nog steeds niet, lui zijn echt te snel @ b.v. Nordschleife.

net bijna een uur bezig geweest met een endurance race

die wrx is best snel :W die golf gti heeft ook een enorm koppel :W

Meh, Army of Two is wel leuk enzo, maar je merkt echt dat het gewoon niet af is. Na 2 keer uitspelen had ik het wel gezien eigk...Alle wapens enzo al, dan is er gewoon niks meer te doen

Bij halo heb je tegenwoordig speciale weekend acties. Dubbel zoveel XP, en speciale gamemodes zoals Zombies etc. Best grappig.

Maar mn favoriet blijft rainbow six lekker tactisch knalle^_^

Heb het nu een weekje geleend van een maat van me, maar vind het toch op een gegeven moment teveel van hedzelfde worden. De afwisseling is er amper eigelijk.

Ja vegas heeft weinig afwisseling, maar ik ben helemaal tactische wapens en stuff freak haha dus kan er geen genoeg van krijgen^_^

Me xbox36 was maandag kapot gegaan, dinsdag opgehaald door UPS, gister email dat die al weer onderweg naar mij is.

Wss was de videokaart kapot, ik had namelijk geen beeld meer, maar wel gewoon geluid en ik kon in de menu's alles doen.

Daarom PreOrderen

Kheb laatst Forza2 helemaal uitgespeeld trouwens..heb nu zon gevoel van leegte, heb verder geen doel meer inhet spel, behalve rondtijden verbeteren dan

Status
Not open for further replies.