This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
De elite versie blijft er ook jammer genoeg niet van gespaard. MS heeft hun fout ingezien en heeft nu 3 jaar garantie op de Ring of death. Wel maken dat de garantie zegel niet verbroken wordt, want er zijn er vele die hun xbox aanpassen. En dan kun je het wel schudden

De elite is veel stabiliere omdat ie duurder onderdelen heeft dacht ik? weet ik niet zeker

Kheb ook nog geen problemen, ofja 1 keer met mn cd drive maar toen was mn xbox omgevallen 8P. Gewoon zorgen dat ie genoeg zn warmte kwijt kan, dan gebeurt je bijna nooit iets.

Af en toe een xtje zorgen dat je de openingen afstoft enzo.

Vanaf 14 maart prijs verlaging.
Een ELITE gaat nog €399,95 kosten

En de premium met 2 games gaat €299,95 kosten.

Komt ook nog voor bij de elite versie, alleen in kleinere aantallen. Als er 175Watt op de doos/voeding vermeld staat, heb je die met het nieuwe moederbord.

Dingen kosten geen drol meer. Moet me GVD hard inhouden om niet ff de bartsmid in te lopen en zo'n ding af te rekenen. x|

nou, goedkoopste versie 199,- toch nog aardig wat geld hoor... maar zijn idd lekker betaalbaar nu... ik wacht nog ff.. eerst maar es me ps3 flink aan het werk zetten (als er eindelijk goeie spellen uitkomen)

Zeer goeie titels zoals:
~Splinter Cell conviction
~GTA 4
~Bully Scholarship Edition
~Viking Battle for Asgard
~Army of Two
~etc.

Jaja dat zeker. Rainbowsix vegas2 lijkt me ook ram vet. Ze hebben gewoon dat XP systeem van COD4 gejat, en dat is wel goeie

Ben wel toe aan iets nieuw, heb COD4 echt al ram teveel gespeeld

Er komt nieuwe DLC voor Forza 2 (19 maart) met daarin (wat ik zelf gezien heb iig)
Porsche 911 GT2 (2008)
Lamborgini Murcialago LP640
Ferrari F50 LM (zit ook in pgr3)
Mitsubishi Lancer Evo X
Maserati MC12 (R ofzo? die race versie @ 750pk oid)
BMW M3 (E92 2008)
Audi S5
Maserati GT (maar heel even te zien)
Ferrari 430 Scuderia
Peogeot 207 rally oto'
Audi TT (S?)

trailer:
http://www.gametrailers.com/player/31926.html

dat word weer ff wat gamercredits scoren denk :W:W:W:W

Bij die goedkope krijg je tegenwoordig ook een wireless geloof ik.. Ik twijfel dus echt om zo'n ding te halen. Wat heb je aan die harde schijf ruimte als je geen demo's download? Saves/accounts nemen toch niet zoveel ruimte in beslag?

Bij die goedkope krijg je tegenwoordig ook een wireless geloof ik.. Ik twijfel dus echt om zo'n ding te halen. Wat heb je aan die harde schijf ruimte als je geen demo's download? Saves/accounts nemen toch niet zoveel ruimte in beslag?

Ligt er maar net aan hoeveel games je hebt en speelt.
maar er komt steeds meer downloadable content voor games.
En dat neemt wel redelijk wat ruimte in.
Dus dan zou een HDD wel handig zijn.

Status
Not open for further replies.