XboX 360 #2

Ik kan em niet downen, moet je gold voor hebben :( :X

Lijkt me wel tof, de hele serie was al vet dus.....! :D

Oja, Maybe morgen ofzo ff Naruto: Rise of a Ninja halen :+

ik kreeg net een melding van iemand die ook xboxen flasht enzo dat microsoft weer aan het bannen is. maar op grond waarvan is nog niet bekend omdat ook mensen met de nieuwste i extreme 1.4 gebanned zijn ;)

dus ik ga ff niet online :p

* note to myself *

NIET Xbox360 ombouwen 8P

Ik laat het wel , als ik dit allemaal lees..
Wil wel online kunnen gamen straks zonder zorgen te maken dat ik gebanned word :P

Gewoon ombouwen die handel. de spellen die ik niet online kan doen, mocht ik ooit gebanned worden, haal ik wel in met singleplayers van spellen die me niks gekost hebben op een leeg cdtje na.

oke oke, maar dan nog vind ik het een klote risico om bv in de middle van een vette game gebanned te worden oid..

je had het ook over stealth games, staat dat er bij als je em downt oid .?

Ik heb mijn 360 uit voorzorgs maatregelen om laten bouwen, online gamen doe ik wel met de PC. Zo'n controllertje van de Xbox ligt sneller aan de andere kant van de kamer dan mn PC namelijk :+

oke oke, maar dan nog vind ik het een klote risico om bv in de middle van een vette game gebanned te worden oid..

je had het ook over stealth games, staat dat er bij als je em downt oid .?

op ftd staat het bijna altijd wel aangegeven en mijn xbox start de game niet op als hij niet stealth is ;)

en het ombouwen kan er gemakkelijk uit. koop 5/6 nieuwe games en je hebt voor hetzelfde geld een nieuwe xbox die je weer kunt ombouwen als je ouwe is gebanned.

Back