XboX 360 #2

Gasten,
Weten jullie of het mogelijk is met een in Amerika gekochte Xbox om in Nederland online te gaan etc.? Ik weet dat het niet mogelijk is om Nederlandse (Europese eigelijk) games erop te spelen, maar dat is niet het probleem.
Me broertje en ik zitten er namelijk aan te denken om via Amazon.com een xbox te kopen, die een kennis dan half januari vanuit amerika voor ons meeneemt. De pro kost namelijk 350eu inclusief 4 spellen en een controller dus dat is het wel waard :)

Haha ja ik moet toegeven, een browser zou wel handig zijn, zeker nu microsoft ook al msn op de xdoos heeft, en dat toetsenbordje:p

mijn setup:

[IR]http://i15.tinypic.com/6k4f05x.jpg[/IR]

Gewoon een LCD monitor, want SD is zooo klote:P Lekker op de bank hangen en gamen denks:W

2e xbox is van mn broertje, maar leest geen dvd's ( moet nog gemaakt worden:P ) dus die dient nu als ophoging:P

Hee ! dat lijkt wel dezelfde Acer AL1916W als waar ik me 360 op aangesloten heb ! :o

Gasten,
Weten jullie of het mogelijk is met een in Amerika gekochte Xbox om in Nederland online te gaan etc.? Ik weet dat het niet mogelijk is om Nederlandse (Europese eigelijk) games erop te spelen, maar dat is niet het probleem.
Me broertje en ik zitten er namelijk aan te denken om via Amazon.com een xbox te kopen, die een kennis dan half januari vanuit amerika voor ons meeneemt. De pro kost namelijk 350eu inclusief 4 spellen en een controller dus dat is het wel waard :)

Ik weet niet of je er dan mee online kan.
maar dan moet je constant games uit amerika laten komen.
Beter koop je dan gewoon een premium hier voor het zelfde geld alleen maar 2 games.

Ik weet niet of je er dan mee online kan.
maar dan moet je constant games uit amerika laten komen.
Beter koop je dan gewoon een premium hier voor het zelfde geld alleen maar 2 games.

net ff cod gedaan op me nieuwe tv maar jezus het is gewoon eng :p ik zit helemaal mee te bewegen enzo :p

NAT is stricted

deze melding krijgt mijn broertje de hele tijd, en nu kan je niet connecten met veel mensen, en ook praten wil bijna niet.

vroeger hadden we er ook al last van maar bijna nooit, nu is het elke x raakx|

het jongens vraagje

ik heb me xbox 360 omgebouwd gelijk toen ik hem kocht... maar hoor verhalen dat als je online speelt en ze zien het mensen van xbox dat ze je dan kunnen blokken dat je niet meer online kan is dit nu eg zo of... fabeltje.. ik speel sins die omgebouwd is online ...

gr robin

NAT is stricted
deze melding krijgt mijn broertje de hele tijd, en nu kan je niet connecten met veel mensen, en ook praten wil bijna niet.
vroeger hadden we er ook al last van maar bijna nooit, nu is het elke x raakx|

Erh ja, dan moet je naar je router settings gaan.. volgens mij iets van http://192.168.62.1 intikken in je browser, maar moet je even naar googlen.

Daar kun je dat iig veranderen.

@Robinsr50:
Zolang je spelen stealth zijn en je de Ixtreme firmware/softwar hebt.
Is er niks aan de hand en kan je gewoon online.

Ik zit ook gewoon online met back ups.
Niks aan het handje, werkt gewoon 100% perfect.

Assasins Creed uitgespeeld, nu weer alle memory blocks langs voor de zij achievements :o

Forza level 43 ondertussen, morgen weer ff een paar endurances doen denk ik :)
Vanmiddag weer ff AC'en en Halo'en denks

Hm mijn x box tript hem ook goed, normaal staat je groene balkje linksboven (ivm je controller) die van mij switched continu van links naar rechtsboven :X

Back