This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2


Nope, helemaal vrij en hij ligt horizontaal zoals aanbevolen. Ik heb gewoon geen geluk met dat ding. Of hij is Battlefield gewoon beu
 
halo3 net uitgespeeld op legendary :W
Ben nu ook vaak online aan het spelen. Best tof met 3 collega's 4 vs 4 matches.

Ga in de loop van de week denk ik ook skate kopen. Heb skate kort gespeeld bij een maatje, en ben redelijk hooked geraakt aan de besturing.
 
Net samsung LE32S81 hdtv besteld @ pixmania.nl voor 610,- inc. verzending, best netjes toch die prijs? eindelijk pas echt genieten van me 360 :~
 
X-box maar weer eens inpakken voor transport. ;(

Eerst kopen en vragen is de verkeerde volgorde hé Troepa

Maar feli met je aankoop, zal wel aanzienlijk verschil zijn!
 
oke.

MISSCHIEN/Waarschijnlijk bestel ik morgen een Xdoos Driehonderzestig + Halo3 (pack aanbieding):~
 
Gister PGR 4 binnen Ziet nog beter en scherper uit dan deel 3 :~ Spel zelf is gewoon net zo lekker. Tis alleen wat moeilijker gemaakt. Je wint nu een race niet 1,2,3. Je kan ook niet meer re-start doen, dus je moet je race helemaal uitrijden.
 
Gister PGR 4 binnen Ziet nog beter en scherper uit dan deel 3 :~ Spel zelf is gewoon net zo lekker. Tis alleen wat moeilijker gemaakt. Je wint nu een race niet 1,2,3. Je kan ook niet meer re-start doen, dus je moet je race helemaal uitrijden.

Start - Restart :?


Ik heb PGR4 alweer een tijdje uit, dwz ben rank 1.

Heb de hele singleplayer op Hardcore gedaan, met zelf schakelen. Eind van het 3e seizoen was ik rank 1

Zeker een leuk spel, zelfs die motoren vind ik wel geinig
 
Zijn jullie dan zo goed ofzo? Of zitten jullie gewoon fuckin lang te spelen? Na een uurtje heb ik het écht wel gezien, tis meer als opvulling als ik ff een uurtje niks te doen heb...