This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Nee, daarom heb ik ook zoveel respect voor die lui die 4 tot 5 jaar aan hetzelfde onderdeel van een game werken!

En met dat idee leg ik netjes die 60 euro weer neer voor andere aankomende (goede) games.

:W
 
Ik had halo 3 voor 53 euro gekocht gisteren, bij de Replay in eindhoven, om 00:12 ( was een flinke rij )

BOH DIE GAME IS ZO FOKKIN VET, abnormaal!

Echt superveel momenten van " ohh snap! " De graphics zijn gewoon kickass, lekkere sfeer en feeling, en de campaign zit echt nice in mekaar.

Zeker een must have!
 
Op doordeweekse dagen moet ik werken, meestal tot na 8en dus koopavond is ook geen optie, plus dat Bol.com het op de dag van officiele release op je deurmat gratis dropt (Plus dat ik de special edition voor de prijs van een normale krijg)...

Door hoef ik dus niet me voor te haasten om het in de winkel te kopen
 
Ik doe ook alles @ bol. :W

Altijd snel, en bioshock in pre-order en toen dag van release voor de deur wachten en bam hij lag er zoals beloofd
 
Ik wil binnenkort een leuk surround setje gaan kopen om die op de 360 aan te sluiten. Wat is aan te raden??

Heb zelf beetje gekeken, maar alles wat ik mooi vind is duur :+ Er moet in ieder geval een afstandbediening bij zitten. En geluid kwaliteit moet goed zijn (d0h).

Dan kom je bij een paar setjes:
Logitech Z-5500 / Z-5450
Creative Gigaworks serie

Alleen deze setjes kosten gods gruwlijk veel geld
 
wtf, kzie allerlij mensen op mn friendslist die halo 3 aant spelen zijn :? dacht dat die pas donderdag uit kwam

Haha, ik kon m ook maandag al ophalen, kreeg gelijk die message van je: wtfoooook, jij hebt m al *jaloers*


Net ook ff H3 gespeeld met Lycorda, was wel lache


Binnenkort keer met z'n allen spelen ?!


The Fox NL
 
net een paar minuten Halo3 gespeeld, althans gespeeld... ik krijg hem niet eens in een fatsoenlijke server list. :| morgen maar eens goed de tijd voor nemen. een nee ik heb 1 & 2 niet gespeeld .
 
haha ja zeker jaloers! echt te vet die game
Ik vind hem echt top, wat ik echter WEL kut vind:
- bij custom games krijg je geen XP
- je kunt bij matchmaking niet kiezen wat je gaat spelen, je moet maar wachten wat er random word voorgeschoteld.

Opzicht niet erg, maar is wel vervelend als je even een halfuurtje je favo map wilt spelen...

MAAR! idd, gewoon eens met al het forum volk spelen, of met 4 man de campaign op legendary?
 

Halo 1 speelde ik soms marathon uit op Legendary, op een gegeven moment wordt je ZO goed daar in!

Ik ga eerst lekker de campaign op Heroic uitspelen, even de verhaallijn volgen, daarna ga ik knallen op legendary!