This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

X8R -Dark Angel-

Aaaahhh echt zooooo jammer dat je je koplampen dichtplamuurt!! Hij zag er zooo mooi uit!!!

Maar ja, what done is done....

Ben benieuwd hoe er nu uit gaat zien, ben je nog van plan om er een mina of pia blok onder te fixen? Dat zou een stuk mooier staan en kun je ook een wat leukere setup nemen.

Succes met je projectje!

//edit Ik lees nou pas dat het een 2de voorkap is, die je aan het bewerken bent. Ik zou lekker je originele voorkap erop laten zitten, zoals ik hierboven al zei.. ziet er supermooi uit!
 
Hmm je maakt de voorkap helemaal 'clean'? wel jammer opsig, t zou denk ik mooier zijn als je die 'bolling' toch een beetje houd... maar gewoon doen wat je zelf et mooist vind natuurlijk :*
 
Mikkel said:
Je had beter een Vertex- zuiger kunnen halen, aangezien een std. mhr-r zuiger 2 zuigerveren heeft en de vertex 1.


enige verschil wat ik zie met 2 zuigerveren tegenover 1 is dat 2 zuigerveren een betere smering en betere compressie hebben.
 
x8r_racing said:
foto gevonden van inlaat membraam in niet bewerkte vorm



Hey! Ik zier een foto die ik van mijn oude cartertje heb gemaak

Je ben nice bezig zo, ga zo door!

Greets Jape!
 
Dickozzz said:
Hmm je maakt de voorkap helemaal 'clean'? wel jammer opsig, t zou denk ik mooier zijn als je die 'bolling' toch een beetje houd... maar gewoon doen wat je zelf et mooist vind natuurlijk :*


héhé,

gewoon es origineel zijn en kijken wat ik er zelf van vind, een photoshopje van dichte voorkap zegt natuurlijk niet zo veel. Maar ik heb idd 2 voorkappen, en als het niet mooi is blijft hij natuurlijk zo. Kan sowieso niet op straat zonder lichten , dus veel zal je die kap niet zien .
 
yo,

kreeg nog een paar ingevingen ivm ophoogblokje;
zou het niet beter zijn als ik een veer die net iets langer is als die van x8r monteer, als ze past?
Dan zit ik net iets hoger, en heb ik miss iets meer keuze uit veren dan nu .

Weet iemand de maten van x8r veer? Anders ga ik wel ff meten overdag ofzo.

Opzich zou ik er graag een fournales onder krijgen, zou mooi zijn als dat zou lukken.

greetz
 
hey man vette scooter
als je er een forunales veer onder wil zal je toch effe 1 (of 2) blokjes moeten laten frezen zodat je er 1 boven en 1 onder je veer kan doen zodat het past.

Mss kan je ook je voorvork effe verlagen. ik weet niet of je je kroonstuk kan bewerken zodat de vorkpoten er hoger in te komen staan.

Ik heb het gisteren gedaan bij een sr en ik heb een foto gemaakt van de 'ring' die ik moest wegfrezen zodat de poten er niet tegen aan stoten.

Hier de foto:
http://users.pandora.be/leecher/stunt/overige/kroonstuk_rand_klein_bewerkt.JPG

Suc6 ermee
 
mja ivm met blokje hoorde ik dat het eig niet zo goed is om je scharnierpunt te verleggen, dus als ik dan 2 blokjes laat frezen is het dan net beter of nog minder goed. Of wat bedoel je...


greetz
 
x8r_racing said:
mja ivm met blokje hoorde ik dat het eig niet zo goed is om je scharnierpunt te verleggen, dus als ik dan 2 blokjes laat frezen is het dan net beter of nog minder goed. Of wat bedoel je...


greetz

of het goed is weet ik niet maar zo kan je wel een fournales passend maken op jou honda.
 
pfff ik vond dat atlijd zulke lelijke scooters

maar hoe jij hem gestyled hebt 8P ZEKERS vet nu nog een setup van 15+
zou haalbaar moeten zijn met goede ac setup

IIG heel veel succes
 
héhé 15+ is toch al hard werken hoor is haalbaar met ac, daarom niet met honda blokje .
Maarja C16 is toch weer al een stapje vooruit

greetz
 
updatje:

vandaag zat er een c16 in men brievenbus, raar maar waar.
opzich nog niet veel kunnen testen want aansluiting stuk tussen uitlaat mond en cilinder was niet zo goed gelast . Kon zo een beetje door de las heen kijken, ga het morge ff laten opnieuw lassen. Dan kan ik aan het testen en afstellen.
Owjah fotos volgen nog

greetz
 
Omdat het gistre zo leuk glad was ben ik onderuit geschoven, weliswaar tege 5 per uur, beide wielen gelijk weg, niets aan te doen.
Resultaat: onderzijkap bijna vernield, voorkap klein krasje, boven zijkap ook krasje.
Oplossing: Nieuwe zwarte zijkap is al gemonteerd, stickers komen ook nog. Voorkap krasjes beetje afgeschuurd en opnieuw zwart geverfd, is nu praktisch niet zichtbaar.

goed nieuws: c16 staat, en aansluiting is opnieuw gelast. Nu nog afstellen

andere updates:

*nieuwe remblokken voor
*remolie

dat was het weer even

greetz
 
ziet er al weer goed uithangen maar die uitlaat hangt echt lelijk zo maarja. dat heb je met honda en peug enzo.

De link van je gpt staat trouwens op de verkeerde plaats.