Tinne said:Waar staat dat hij voor de fransen was dan?
cunoh said:Vond de actie van Zidane terecht ook idd kut italianen gore kwallen dat t zijn gewoon..
Vassago said:Italianen zijn nooooit arrogant gelukkig.
Sander said:dat leid ik hieruit af.
Sander said:Minder arrogant.
En daarnaast spelen ze mooier voetbal. Tevens vind ik het geweldig, dat de wereldkampioenen zometeen in de 3e divisie mee gaan spelen +ralf+
Loserhond said:Ik merk dat veel van jullie die actie van Zidane afkeuren..maar jullie weten toch dondersgoed wat voor een verdediger die Mattarazi is. Bovendien stond hij 2min. later alweer te voetballen, iets dat hij niet kon als die kopstoot een echte aanslag was geweest. Oftewel, ik wacht zelf lekker even af wat de reden was voor Zidane voordat ik erover oordeel.
Loserhond said:Ik merk dat veel van jullie die actie van Zidane afkeuren..maar jullie weten toch dondersgoed wat voor een verdediger die Mattarazi is. Bovendien stond hij 2min. later alweer te voetballen, iets dat hij niet kon als die kopstoot een echte aanslag was geweest. Oftewel, ik wacht zelf lekker even af wat de reden was voor Zidane voordat ik erover oordeel.
De Beunhaas said:Alsnog vind ik zidane de beste speler.Gun hem die prijs ook van harte.
cunoh said:Ben ik gelijk een arrogante kwal als ik die fransen die beker eerder gun dan die focking italianen?
Ruben said:Zidane speelde alleen goed tijdens Frankrijk - Brazlië. Meer niet... en daarom krijgt hij een prijs :?