WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Nicolás said:
Hij zorgde dat Frankrijk nog enig overwicht had op het middenveld, zonder hem wil ik het niet weten hoe het was gegaan.

Nee?

@ Sjoerd; Koning is misschien wat subjectief maar beste speler van het veld klinkt wat reëler.

Ik vond dat Zidane alleen overwicht had tijdens Frankrijk - Brazilie. Daar zag je hem spelen met rust, kalmte, overzicht en effectief voetbal. De andere wedstrijden speelde hij echt niet zo. Tenminste vind ik.

Maar ben jij het ook eens met de Fifa, dat ze Zidane de Golden Bal hebben gegeven?
 
Ruben said:
Ik vond dat Zidane alleen overwicht had tijdens Frankrijk - Brazilie. Daar zag je hem spelen met rust, kalmte, overzicht en effectief voetbal. De andere wedstrijden speelde hij echt niet zo. Tenminste vind ik.

Die meningen delen we met alle zogenaamde deskundigen.
 
Dat is de vraag niet. Imo heeft Zidane hem niet verdient.

Aan de andere kant, het niveau op het Wk wat bedroevend slecht. Dus mss was Zizio wel de beste van alle slechte. Alleen door de kopstoot heeft hij hem nog niet verdient. Én nogmaals, als het van te voren is bepaald, dan klopt het tcoh gewoon niet?!
 
Tinne said:
Dat is de vraag niet. Imo heeft Zidane hem niet verdient.

Aan de andere kant, het niveau op het Wk wat bedroevend slecht. Dus mss was Zizio wel de beste van alle slechte. Alleen door de kopstoot heeft hij hem nog niet verdient. Én nogmaals, als het van te voren is bepaald, dan klopt het tcoh gewoon niet?!


sollicitaties@fifa.com

T.a.v de heer Blatter
 
WK-official schiet zichzelf door het hoofd

De 65-jarige FIFA WK-official Jürgen Kiessling heeft zichzelf afgelopen zondag na de finale van het WK voetbal in Berlijn door het hoofd geschoten. De man heeft de zelfmoordpoging wel overleefd, maar verkeert op dit moment nog steeds in levensgevaar. De man zou om 'politieke' redenen tot zijn daad zijn overgegaan.

De Duitse krant Berliner Zeitung meldt dat de man twee afscheidsbrieven heeft achtergelaten. Eén brief was bestemd voor zijn dochter en de andere voor de rest van zijn familie. Wat de precieze reden van de zelfmoordpoging van de man is moet nog duidelijk worden.
 
Zidane is allang niet meer de speler van vroeger...

Een paar mooie bewegingen op dit WK waren echter genoeg om Zidane weer te transformeren van ''oude versleten man'' tot voetbal god...

Zwaar overdreven imo

Als Puyol precies hetzelfde had gespeeld als zidane zou hij niet de beste voetballer geweest zijn..

Het draait allemaal om imago en naam

Ik zeg hiermee niet dat ik Zidane een slechte voetballer vind, hij was altijd geniaal, maar de beste was hij lang niet dit WK imo, maar volgens mij als een soort van laatste eerbetoon kreeg hij al die lof + gouden bal:)
 
tja,
wie was dan wel de beste?
voor hem die
voor haar die
voor mij die
voor de rest weer die

Vraag mij af waarom hij zich heeft neergeknald,
zal wel niet zo zijn gelopen als hij gehoopt (mss betaald) had :P
Want er kloppen wel meer dingen dit wk niet.
enz enz enz enz......


je wordt bekend als je goalen maakt, (al dan niet in stijl)
raak ver met je ploeg en alles komt goed.
 
Back
Top