WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Nogmaals..

De ''klasse' waarover hier gesproken wordt op de vorige pagina van Zidane tov materazzi, blijkt uit deze actie van de Fransman toch wel degelijk lager te zijn dan velen dachten:)

Materazzi voelde het waarschijnlijk amper, maar ging liggen om hem een kaart aan te naaien.

Een kopstoot hoort niet, uitschelden daarentegen ook niet. Woorden moet je echter nooit met geweld bestrijden, al helemaal niet als voorbeeldfunctie, wat Zidane is..

Heeeel erg slim gespeeld van Materazzi nogmaals, en alhoewel het niet helemaal zuiver is natuurllijk, deze speler doet wel alles om te winnen, en dat heb je nodig in een team

LaTuR
 
Lekker intelligente opmerking weer ...

Praat normaal en val me niet de hele tijd aan aub:)
 
r0bert said:
Ja terrox we weten het allang dat je diehard voor Italie bent

Komop vertel hoe het wel zit ! ;)

Jij was dus voor Frankrijk, bij deze ":L"

Iedereen die op voetbal zit/heeft gezeten weet dat hij niet in moet gaan op stomme praatjes !!
 
Zidane is ook gewoon een mens en dat schijnen een aantal mensen hier te vergeten, iedereen heeft een grens.
Bij Zidane was de grens bereikt en gaf hij een kopstoot.
Om nu te gaan roepen dat zn klasse lager is dan gedacht vind ik onterrecht.
Hoeveel mooie momenten heeft hij de wereld niet laten zien de afgelopen 10 jaar? Juist.
 
RobinV said:
Komop vertel hoe het wel zit ! ;)

Jij was dus voor Frankrijk, bij deze ":L"

Iedereen die op voetbal zit/heeft gezeten weet dat hij niet in moet gaan op stomme praatjes !!

Dus heel Frankrijk is ":L" omdat Zidane een kopstoot geeft?
 
Leuk die voetbal topics.
(gaat het wonderbaarlijk goed over eredivisie voetbal(clubs) gaan we kansloos doen @ landenteams)
 
shit man,
dat Zidane maar lekker had uitgehaald met zen vuist.
Typisch weer van dat italiaans gezeik/gedrag,
u moeder is een hoer, u zus.

Ik zal Zidane mooi in mijn gedachten onthouden als,
de man die die klote Materazzi een kopstoot heeft gegeven.

Toenstraks had ik even op video google gekeken voor acties van MAterazzi,
hij speelt echt VIES, verdiende loon imo, spijtig deed het geen pijn: :rolleyes:
 
PS: Portugal de meest aantrekkelijke ploeg van het WK :L :L :L
Qua toneelspelen en huilen ja.

EDIT: waarom afdichten?
Er komen nog genoeg "after wk nieuwtjes" de aankomende dagen, oa wat Materazzi tegen Zidane heeft gezegt.
 
Back
Top