WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

r0bert said:
PS: Portugal de meest aantrekkelijke ploeg van het WK :L :L :L
Qua toneelspelen en huilen ja.

EDIT: waarom afdichten?
Er komen nog genoeg "after wk nieuwtjes" de aankomende dagen, oa wat Materazzi tegen Zidane heeft gezegt.
8P
Dat was het mooiste van het WK, Stoere Ronaldo die gaat wenen. 8)
Waar ik mij ook aan erger is aan vrouwen die supporteren voor een ploeg waar gewoon "knappe" spelers in meespelen, en dan dat bijkomend gezeik erbij van hun 8P
 
7.gif


:winner:
 
Ik zat nog even te denken over Zidane die de Golden Bal heeft gewonnen. Het is toch te krom voor woorden! Fifa promoot wel 10000x Fair Play, Zizou maakt een actie wat het tegenovergestelde is van Fair Play en krijgt toch de prijs van Beste Speler van het WK. Gaat werkelijk nergens over....
 
Schijnt dat Matarazzi iets over zijn zus heeft gezegt en over zijn herkomst. Zidane heeft gezegt over paar dagen te melden wat er gezegt is.
 
gezegd

Maar het slaat echt nergens op dat Zidane wordt uitgeroepen tot beste speler, net zo min als dat Portugal is uitgeroepen tot het land met het meest 'aantrekkelijke voetbal'. Wat zitten daar voor idioten zeg?
 
Nieuwssite said:
"Ik hield zijn shirt een paar seconden vast", zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. "Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen."

Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. "Maar het ging zeker niet over zijn moeder, moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd. Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort." Volgens de zaakwaarnemer van Zidane was het wél een ernstige opmerking.

Haha, wel goede opmerking van Zidane, als ie het nou daarbij had gelaten.
Die rat van een Materazzi wil niet zeggen wat hij dan wel heeft gezegd, dat zegt denk ik al genoeg..
 
Zidane is ook niet zo'n lieverdje, vorig WK is hij er ook al met rood uitgestuurd door een groffe actie. Materazzi is gewoon een zuigert die je een actie probeert te ontlokken. Dat is hem dan goed gelukt...
 
Sjoerd said:
gezegd

Maar het slaat echt nergens op dat Zidane wordt uitgeroepen tot beste speler, net zo min als dat Portugal is uitgeroepen tot het land met het meest 'aantrekkelijke voetbal'. Wat zitten daar voor idioten zeg?
Het je de wedstrijden van Frankrijk tegen Portugal, Brazilie en Spanje niet gezien dan? Iedere keer was hij de koning op het veld.
 
Alleen tegen Brazilië, geloof ons nou.
En dan nog, hij begaat een ongelovelijk overtreding.
Dat kan toch niet?

Daarmee zeg je toch; de beste speler mag zo`n overtreding maken. De overtreding is geaccepteerd omdat hij zo goed is. Je zou toch juist moeten zeggen, Niemand mag dat! Dus geen prijs.
 
En ook al speelde hij inderdaad niet zoals hij vroeger deed (logisch imo) hij had wel een zeer belangrijke taak binnen het team. Imo heeft Zidane ook meer werk verzet dan Domenech qua coaching. Zeker voor het moraal binnen de ploeg was hij erg belangrijk.

Verder ben ik het eens met Nico.
 
Tinne said:
Alleen tegen Brazilië, geloof ons nou.
En dan nog, hij begaat een ongelovelijk overtreding.
Dat kan toch niet?

Daarmee zeg je toch; de beste speler mag zo`n overtreding maken. De overtreding is geaccepteerd omdat hij zo goed is. Je zou toch juist moeten zeggen, Niemand mag dat! Dus geen prijs.
Ja daaag, tegen Portugal en Spanje dus ook he, tegen Italië eigenlijk ook maar die wedstrijd telde dus niet mee.
Blijkbaar wordt je beoordeeld op positieve prestaties, zijn prositieve prestaties zijn dus van dergelijke kwali- en kwantiteit geweest dat die overtreding daar niets aan af kon doen.
 
Vassago said:
En ook al speelde hij inderdaad niet zoals hij vroeger deed (logisch imo) hij had wel een zeer belangrijke taak binnen het team. Imo heeft Zidane ook meer werk verzet dan Domenech qua coaching. Zeker voor het moraal binnen de ploeg was hij erg belangrijk.

Verder ben ik het eens met Nico.
Dankje.
Zonder Zidane had Frankrijk ook ws niet de kwart finales gehaald, misschien niet eens de groepsfase overleefd...
 
Nicolás said:
Het je de wedstrijden van Frankrijk tegen Portugal, Brazilie en Spanje niet gezien dan? Iedere keer was hij de koning op het veld.

Nou nou koning is wel overdreven, maar vooral tegen Brazilië had hij wel een paar goede acties.

Maargoed, dat verknalt hij op het moment dat hij zo'n kopstoot geeft. Imo is de speler van het toernooi een voorbeeldfunctie en mag zo iemand dus absoluut niet zoiets doen. Zeker niet als de Fifa constant fair play benadrukt, denk aan al die filmpjes van Cantona.

Ook al speelde hij een paar (want meer was het niet) leuke wedstrijden. Het is topsport zoals vaak gezegd, daar mag je niet zulke fouten maken en hoor je daarop te worden afgerekend. Ik heb hem trouwens bar weinig gezien tijdens de finale, ik denk dattie ook redelijk gefrustreerd was.
 
Nicolás said:
Ja daaag, tegen Portugal en Spanje dus ook he, tegen Italië eigenlijk ook maar die wedstrijd telde dus niet mee.
Blijkbaar wordt je beoordeeld op positieve prestaties, zijn prositieve prestaties zijn dus van dergelijke kwali- en kwantiteit geweest dat die overtreding daar niets aan af kon doen.

Vertel mij dan even waaruit blijkt dat Zidane een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen Portugal en Spanje...

Jij vond zeker Ronaldinho ook goed spelen :D
 
Ruben said:
Vertel mij dan even waaruit blijkt dat Zidane een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen Portugal en Spanje...
Hij zorgde dat Frankrijk nog enig overwicht had op het middenveld, zonder hem wil ik het niet weten hoe het was gegaan.
Ruben said:
Jij vond zeker Ronaldinho ook goed spelen :D
Nee?

@ Sjoerd; Koning is misschien wat subjectief maar beste speler van het veld klinkt wat reëler.
 
Ik herinner hem me nu meer van de Kopstoot actie dan het briljant spel oid. Dat was jaren terug. Ook op club niveau heeft hij toch niets gepresteerd bij de Koninklijke....

Hij was aan het vervallen, had nog een opleving tegen Brazilië. Een penalty in de finale die hij nog verkeerd raakt. En de Kopstoot ends it all....

De prijs van beste speler op het WK krijg je voor de gespeeld wedstrijden op dat wk, niet op basis van je verleden....
 
Back
Top