WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

jullie zijn zeker allemaal voor Italië of hoe zit dat?
toch keur ik de actie van Zidane goed,
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.

Niemand hier kan zeggen watvoor dingen je denkt in een WK finale,
dan handel je voor dat je nadenkt.


Idd,
een en al show,
zoals Ronaldo die wel heel makkelijk viel,
en C Ronaldo die ff begint te wenen :D
dat vond ik het mooiste van het hele wk!
 
Vond de actie van Zidane terecht ook idd kut italianen gore kwallen dat t zijn gewoon..
We mogen terug kijken op het slechte wk in jaren denk ik...
 
Schorsen die kerel.
Materazzi kan erg smerig voetballen, maar dit is eigenlijk erger.
Het is echt een oer reactie....100% niet nadenken. Materazzi denkt ws wel hoe & wanneer hij actie doet +pippi+

Het is wel apart dat veel briljante voetballers (beckham bijv) soms op * flip mode komen te staan. Imo wel opvallend.

Goeie keeper (nix meevoetballen oid, gewoon doen waarvoor je staat)

0000004042.jpg


Mooi shirt ook :W
 
+ wat er gezegt is, als iemand je moeder oid beledigd + je staat onder een beste druk, ik had hetzelfde gedaan, nouja een knal @ ze gezicht dan :)

Maar dat zullen we best nogwel te horen krijge :W
 
Nee, ik snap de reactie van Zizou best. Alleen op dat niveau, met zoveel ervaring kan/mag het gewoon niet. Bijzonder dom dat zoiemand in zo`n kansloos simpel truucje trapt...
 
Tinne said:
Nee, ik snap de reactie van Zizou best. Alleen op dat niveau, met zoveel ervaring kan/mag het gewoon niet. Bijzonder dom dat zoiemand in zo`n kansloos simpel truucje trapt...
het zal hem vast wel serieus hebben geraakt,
hou er ook rekening mee,
WK finale + laatste wedstrijd => in glorie eindigen, het werd hem gewoon teveel.
 
ik snap zidane niet.. ik zou op dat moment dus hoog boven Materazzi's niveau staan, en even later gewoon die bal snoeihard achter buffon leggen :)
 
Tinne said:
Nee, ik snap de reactie van Zizou best. Alleen op dat niveau, met zoveel ervaring kan/mag het gewoon niet. Bijzonder dom dat zoiemand in zo`n kansloos simpel truucje trapt...


True, waarschijnlijk zat Materazzi heel de avond al te fucken. Zidane is normaal gesproken vrij rustig in het veld. Het doet voor de rest niet af aan mijn respect voor Zidane zelf. Jammer van deze actie, maar so be it.

1 ding; je wordt minder snel vergeten door te eindigen met zo'n actie dan zonder zo'n actie.
 
Wat zit iedereen nou te zeggen dat die iets zei over ze moeder. Niemand weet wat er gezegt is...
In alle wedstrijden wordt er gescholden etc...dus ook in een finale! En Zidane had zich gewoon moeten beheersen en door moeten lopen. Kon die nog met opgeheven hoofd zijn medaille halen en kijken op een mooie carierre. Heeft ie nu imo flink verneukt. Zo je imago neerhalen...triest.

Verder super prestatie van italia :#
 
Heeft ie ook niet. Ik had zelfde gedaan na zo'n actie. Me kop niet meer laten zien.
Na de wedstrijd nog familie gesproken uit Frankrijk en het schijnt dat Zindane door het commentaar flink is aangepakt op ze actie. Al dan niet heel Frankrijk....
 
Nee volgens mij ook niet maargoed, ik vond dit wk dus echt een klote wk, eigenlijk niet veel mooie wedstrijden gezien en de meeste van een laag niveau en met veel invloed van de scheidsrechters..
 
Back
Top