Wie gaat er nog op Wintersport..?

Status
Not open for further replies.
ik rij er waarschijnlijk gewoon heen, op de bonnefooi..:)

warme slaapzak mee voor het geval we geen slaapplaats kunnen regelen en we zien wel, ik samen met een maat van mij dus...

wat is dit jaar DE hotspot, dus met veel nederlandse jongeren?
 
Chris@Citta said:
ik rij er waarschijnlijk gewoon heen, op de bonnefooi..:)

warme slaapzak mee voor het geval we geen slaapplaats kunnen regelen en we zien wel, ik samen met een maat van mij dus...

wat is dit jaar DE hotspot, dus met veel nederlandse jongeren?


denk wel saalbach famillievriendelijk skigebied, tenminste ik hoor het vaak op de radio
 
Karintie in oostenrijk

Dis de eerste keer dat ik op wintersport ga ik kan niet skieen of snowboarden, dat word dus op de slee achter de rest aan denk ik :p
 
In Tirol ga ik naar Söll/Hopfgarten/Itter..
Iig heel groot ski gebiet met in Westendorf=vlakbij,
een heel erg leuke grote snowboarders playground...:D:D
Board nu al 6 jaar dus ik ga lkkr met maatjes die ik daar tegenkom beetje offpiste enz..
Kan eigenlijk wel een nieuw board gebruiken na vorig jaar maar me budget laat het niet toe...:p
Miss. dat ik daar nog wat leuks zie.
Nog meer mensen die daar in de buurt zitten ergens...?
Leuk boarden kun je er cker...;)
 
Zodra het seizoen hier begonnen is... Ieder weekend Lake Tahoe 8). Beetje leren snowboarden, kijken of dat gaat lukken :X

Een ding is zeker, sneeuw genoeg hier in Amerika +ralf+
 
@ Bakel:
waar ergens ga jij heen? wij altijd naar Harrachov zeker dol daar

Toeval ik ga ook naar Harachov. Vorig jaar was de eerste keer daar voor mij (daarvoor gingen we naar andere gebieden, zie post van mij hierboven). Bevalt echt goed daar. Weekje snowboarden.
En btw die eet/drinktent die daar midden op de piste zit (zeg maar die daar naast dat grind / springparkje, vlak onder de lift) is echt zooooooooooow relax, TIP.

Nick.
 
ik ga in de voorjaarsvakantie naar Fieberbrunn (tirol), en dan maandje later nog week met school naar neukirchen (is salzburgerland d8 ik) iig op het randje, ligt 20 km van saalbach ongeveer. :)
 
Ik ga eind maart lekker 10 dagen naar Saint Sorlin d'arves in frankrijk, snowboarden, met een paar klasgenoten :) reis georganiseerd door studenten(saxion) zeker wel zin in!!:D
 
Standaard verblijfsplaats:
St. Anton am Arlberg in Tirol/Oostenrijk

Helaas dit jaar geen sneeuw maar zon zee en strand voor mij :( (Hurghada Egypte, vorig jaar week naar Sharm el Sheikh geweest en daarna met oom en tante nog 5 dagen Oostenrijk, St. Anton)

Overigens ga ik alleen Skien, snowboarden al wel geprobeerd maar lukt me niet (slechte evenwichts controle als ik met beide voeten vast sta) en tevens heb ik ook geen zin om dat te leren :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top