Waar gaat het heen met deze maatschappij?

puch-racer said:
hmm klopt ook wel.. lui die ik ken die naar Turkije zijn geweest zei dat ze daar erg vriendelijk en gast vrij zijn..

majah het is eigenlijk het "tuig" wat hier heen komt omdat hun het daar slecht hebben :X

ik ben iig al 3 keer naar Turkije geweest, echt vriendelijke mensen daar :)
(de meeste toch)
en daar zijn we heel toevallig een cafeetje tegengekomen dat uitgebaat wordt door belgen.
Nou was er in belgie net een grote discussie geweest dat turkse meisjes in de klas hun hoofddoek moesten afdoen... wel, in turkije worden meisjes die met hun hoofddoek aan in school lopen, gewoonweg van school gestuurd...

en dan zeiden die mensen ook nog dat al het uitschot en de nomaden(= rondtrekkende mensen in de bergen) naar hier komen... echt dat vindt ik zo stom eh...

vandaag zag ik ook @een zetel in de bus geschreven vlaams volk = vuil volk
.... dan krijg je er toch echt zin in om erbij te schrijven 'ga dan terug naar u land eh' :p

nog een voorbeeldje: mijn vader had speciale vergunningen aangevraagd voor ergens te mogen parkeren met zijn werfwagens, en de eerste dag stond daar een (witte) belg, natuurlijk hebben de werkmannen die man proberen contacteren, maar er liep net een agent voorbij... BOETE dus voor die belg
de dag derna staat er een oud wrak van een auto met de nummerplaat gewoon achter de ruit gestoken (een bulgaarse nummerplaat ofzo) passeert die agent daar weer, houden de werkmannen em tegen om dat te melden, zegt ie 'ge moet beetje meer verdraagzaam zijn'

WTF... dezelfde agent! :X

nog eentje: een vriend van mijn vader woont boven een bank, en toevallig was er net in zijn straat rommelmarkt, en er zit een turk voor zijn garage (gewoon met zijn stoel, niet zijn gerief dat hij verkoopt) vraagt die vriend van m'n pa 'ja, meneer zou ik ne keer in mijn garage moeten zijn' wilt die turk em niet verzetten... dus vraagt ie het nog eens beetje minder vriendlijk, maar toch nog beleefd, zegt die turk 'gij rascist zijn!'

wie is er dan de rascist?...
volgens mij zijn e meer immigranten rascist, dan wij belgen en nederlanders....


grtz Veekaa


EDIT: ff mijn hart gelucht, lang tekstje denks :p
 
Sommige Turken WORDEN tuig.. Ze weten niet waar ze bij willen horen... Ze hebben last van tegenstrijdige culturen en dat soort bla bla, maar ze waren nog niet zo voordat ze hier kwamen hoor!

Sorry maar ik begrijp het ff niet, dit is toch zo'n multicultureel/islam land???

Het heeft iig geen christelijke cultuur meer. Gelukkig maar, dat zou ook niks zijn. Maar dit is al helemaal kut. Er moet echt eens iemand een partij op richten, die wat durft te zeggen, net zoals pim maar dan dat ie niet word doodgeschoten.
 
Dat is ook niet zo gek, Nieuw Rechts doet misschien wel hard haar best om niet dit imago te krijgen, maar juist daardoor begint het er steeds meer op te lijken. Het is nou niet bepaald een partij waar rechts Nederland haar hoop op moet vestigen. Het mooiste is dan nog dat die linkse zakkenwassers aka activisten met elke actie een nog grotere tegenreactie oproepen. Ik zie ze graag hun eigen glazen ingooien, al zie ik iets als Nieuw Rechts nou ook niet als de oplossing.

Die ligt zoals gewoonlijk, in het midden...
 
dan zal ik meteen mijn mening geven waardoor ik misschien groffe reacties terug krijg maar ik vind dit TE VER GAAN zulke moeten er meteen uitgetrapt worden en die les ?? wa een aanstellerij JE MAG NIET MEER JE KOP KAAL HEBBE OF JE KOMT DE DISCOS NIET MEER BINNEN !! en dan dit.,...gaat TE VER... ik hoop echt dat Michiel smit of Geert wilders aan de macht komen en dat er eens maatregelen worden genomen dit kan niet langer meer...HOLLAND moet HOLLAND blijven
 
kheb ook van veel mensen gehoort dat de turken in turkijen aardiger waren etc blablabl (er zijn der ook in nederland ja) maar dat komt omdat vooral mensen uit de berggebieden(berbers ofzo) hierheen emigreren/emigreerden en ook hun zonen opvoeden en cultuur over brengen blablab. En de ''normale'' turken zijn vaak hoger opgeleid/ opgevoed etc en hoofddoekjes enzo allemaal anders daar. Volgens mij is het dus niet helemaal waar dat ze zo zijn geworden in nederland. Het heeft ook temaken met hun achtergrond, maar ik kan me ook wat bij voor stellen dan nieuwe ''turken'' zich gelijk bij de bestaande turken voegen omdat ze zich dan toch ''samen'' voelen. Zo leren ze ook cultuur aan etc

naja dat was het voor vandaag:p excuses voor typfouten/denkfouten etc ben der niet meer bij
 
je moeder said:
Dat is ook niet zo gek, Nieuw Rechts doet misschien wel hard haar best om niet dit imago te krijgen, maar juist daardoor begint het er steeds meer op te lijken. Het is nou niet bepaald een partij waar rechts Nederland haar hoop op moet vestigen. Het mooiste is dan nog dat die linkse zakkenwassers aka activisten met elke actie een nog grotere tegenreactie oproepen. Ik zie ze graag hun eigen glazen ingooien, al zie ik iets als Nieuw Rechts nou ook niet als de oplossing.

Die ligt zoals gewoonlijk, in het midden...

Hoezo poldermodel :p
 
Ik vind gewoon het ergste dat er tegen criminele "buitenlanders"te weinig word gedaan door de politie omdat die er stomweg bang voor zijn!
Hard optreden is blijkbaar de enige manier om deze soort mensen onder de knie te krijgen...
 
het woord buitenlanders is te groot.. .

ik ken ook genoeg buitenlanders die goed zijn

grieken
belgen
duitsers..

ook turken en marokanen.. ik heb collega's(ja sommige werken ook) die spreken goed (soms beter als mij) nederlands en daar heb ik respect voor

maar voor die *** allochtonen die het voor nederland verpesten en die GOEDE allochtonen een slechte naam bezorgen... NIET..

die ben ik liever kwijt.. sommige dromen..... blijven dromen
 
wij hebben echt een relaxte schoonmaakster gehad .
ze was marokkaans en werkte echt hard !
was een toffe vrouw....die lui waardeer ik

maar die st!nkende mafketeltjes die het verkneuken voor de andere
die mogen van mij net als de antilianen gelijk eruit geschopt worden
 
Aller eerst wil ik ff zeggen dat ik dit topic niet door gelezen heb.
Maar toch een reactie van mij.

Zoals sommige mensen hier wel zullen weten/vermoeden ben ik aardig rechts ( NIET EXTREEM ). Zo ben ik niet opgevoed maar zo ben ik geworden. Dit komt mede door dat ik ben opgegroeit tussen de ¨Buitenlanders¨ en op een school zat met 99% Allochtoon. ( terra college voor de kenners )
Ik zag daar dingen gebeuren waarvan ik denk dat kan niet.. dat mag niet gebeuren in mij land. ( mensen neer steken, berovingen enz ) Dit was allemaal gedaan door ¨buitenlanders¨ Ik was in die tijd wel een tikkeltje extreemrechts. Alles was de fout van de buitelanders je kent het wel. Toen ben ik me in de NL politiek gaan intreseren en verder tedenken dan wat ik eerder deed.

Mijn coclusie is dan ook.
De reden dat ¨wij¨ nu met dit ¨volk¨ Zitten is onze eigen schuld.
Onze ouders waren 20 a 30 jaar geleden te lui. om schoon temaken en het vuile werk tedoen. ¨Wij¨ hebben de 1e generatie hier heen gehaald. Deze mensen wouden dit al tegraag doen want zeg nou eerlijk daar werken ze voor een paar euro per dag en hier eenpaar euro per uur. DAT ZOU JIJ OOK DOEN, als je het kon.
Toen hebben ¨we¨ een fout gemaakt. we hebben toegezegt aan de mensen van haal je vrouw hier heen. doe aan gezins hereniging bouw een moskee. Enz. Nu zitten wij met dit probleem. Wat kunnen we der aan doen? Vrij weinig.
Je kan niet zeggen tegen de 3e generatie rot op naar e eigen land.
DIT is hun land. Waar ik me dood aan erger zijn die jonge gasten. 24 jaar de hele dag buiten mensen lastig vallen en een uitkering netzo als die mensen die hier heen zijn gekomen/gehaald. ze spreken geen wordt NL maar moeten toch onderhouden worden dus een uitkering krijgen ( wat nederland alleen maar geld kost )
Wat kunnen we hier aan doen? mijn idee, weinig.

Het zelfde krijgen we nu met de polen/bulgaren enz. Deze mensen komen hier heen om te werken wat wij willen want ze zijn goedkoop ( netzo als de 1e generatie 30 jaar geleden ) Deze mensen gaan niet weg in nederland want hier hebben ze geld en geld = eten, eten=overleven In hun eigen land is het altijd maar afwachten of der geld op de plank komt. Ik denk dat wij over een x aantal jaar met het zelde probleem zitten wat we nu hebben met de turken/marokanen en.

Wat kunnen we hier aan doen? met elkaar SAMEN LEVEN. Heb respect voor elkaar gedraag je.

Al met al is dit alles voor mij een reden om binnen een x aantal jaar te emigreren naar een ander land.

Edit:
Verder heeft mijn vele bezoeken aan alanya een totaal andere kijken op de turken gegeven. het zijn hard werkende mensen daarzo. het meeste puin zit hierzo.
En verder wil ik der nog ff bij vertellen dat me nichtje marokaan is en me andere nichtje somalier en de helft van me familie surinamer :)

misschien dat ik binnenkort ook een bezoek ga brengen aan marokko
 
Last edited:
kijk ik ben het wel eens met iedereen hier.En sommige ook weer niet . Maar pas geleden is mijn Runner uit me kelder gestolen. En je weet al gelijk wat voor soort het is>>>> Antilianen .Maar die boys hadden allang uitgekeken naar mijn scooter waar hij ston , en waar ik woon .Ik woon op de 3e verdieping .Me vriendin die vond het al vreemd dat op eens op de galerij jongens langs liepen en bij ons naar binnen keken . ( Volgens mij checken of ik thuis was)
Dus ik zit rustig achter me ps 2 .Gaat de bel .
En ja hoor ik wist het meteen hoe de politie voor me deur stond .

Ik gelijk een mes gepakt en met een mattie door de buurt gaan rijden . Omdat ik weet dat het Anties uit de buurt zijn .Maar tot nu toe heb ik nix gevonden.Maar dat maakt ook niet uit want ik heb het dubbel terug gekregen van de verzekering.Voorheen kwamen ze elke dag met hun scooters bij een "buurjongen" ( die overigens ook Anti is)
Ik ging toen gelijk doordenken >>> Ze kwamen cker zo vaak om te checken of ik thuis was.En liepen ze zo vaak over de galerij om ook te checken als ik binnen was.



Ik ben zelf ook een Surinamer , en ik heb ook een hekel aan die Marokkanen/Antilianen die zo stoer doen en heel de dag hangen bij een metro station of winkelcentrum.
Ik heb opok zo vaak ruzie gehad et zulke mannetjes omdat ze gewoon het lef hebben om mijn vriendin te roepen of te fluiten terwijl ze met me dochtertje en mij loopt.

Ik hoop dat die regeling snel in gaat dat crimi anties oprotten naar hun eigen land .
En ook hetzelfde met die marokkanen.

Nou ik ben blij dat ik ook mijn mening ff kon laten horen !!!!!!

Laat die van jullie ook ff horen .

Laterzzzzzzzzzzz
 
Ik kan me ergeren aan mensen die gaan zeggen 'Er zitten ook goede tussen die werken'. Ja prima, geweldig ,maar dat hoort toch vanzelfsprekend te zijn ?
Altijd 'respect' dit en dat ,maar ik ga toch ook niet tegen mn buurman zeggen dat ik respect heb dat hij werkt. Zo werkt het gewoon niet.

Het is al erg genoeg dat je het uberhaupt moet zeggen...
 
Last edited:
Ook zoiets,die marokkanen die terug gegaan zijn maar nogsteeds een WOA uitkering ontvangen van nederland in marokko. Ok kan begrijpen dat je WOA krijgt als je hier jaren hebt gewerkt.

Die gasten leven daar als een halve God want ze krijgen een bedrag wat je in nederland ook krijgt :X , geef die gasten een bedrag die gelijk is aan de marokkaanse inkomsten. Slaat toch nergens op...

Kan er een heel verhaal over typen maar heb er geen zin in:p
 
Last edited:
roderunner19 said:
sommigen die hard werken voor hun geld die ook bijdragen aan de maatschapij heb ik helemaal geen last/problemen mee
maar jah dat is maar een klein deel van wat er hier in nederland rond loopt
helaas dat er dus meer dan 90% het voor alleman verziekt
en ik heb dus ook een schijt hekel aan die 90%:X
en daar had pim fortuyn ook gelijk in,.... draag je niet bij aan de maatschapij wat doe je hier dan ga dan maar terug naar je eigen land als je het hier niet naar je zin hebt maar je maakt ons land er alleen maar erger op:|

ik quote mezelf maar weer
denk dat de meeste mensen hier ook wel zo over denken:)
 
AeroXJunkii said:
dan zal ik meteen mijn mening geven waardoor ik misschien groffe reacties terug krijg maar ik vind dit TE VER GAAN zulke moeten er meteen uitgetrapt worden en die les ?? wa een aanstellerij JE MAG NIET MEER JE KOP KAAL HEBBE OF JE KOMT DE DISCOS NIET MEER BINNEN !! en dan dit.,...gaat TE VER... ik hoop echt dat Michiel smit of Geert wilders aan de macht komen en dat er eens maatregelen worden genomen dit kan niet langer meer...HOLLAND moet HOLLAND blijven


sorry, maar dat vind ik nou net te ver gaan...
geef dan goede argumenten... en goede tegenargumenten... niet gewoon zeggen 'allemaal buiten, want ik wil mijn kop kaal'

Grtz, Veekaa
 
Back
Top